Review - Crema hranitoare pentru ten cu trandafiri (Reverto)

joi, 29 septembrie 2011
  Si voua va plac trandafirii ? 
Sunt florile mele preferate si ador mirosul lor. Ei bine, crema aceasta o sa imi pastreze mirosul lor si dupa ce trandafirii din gradina o sa se ofileasca.

  Ce promite acest produs ? 
  "Crema puternic hidratanta cu unt de shea si ulei de jojoba infuzata cu ulei pretios de trandafiri.
  O formula 100% naturala cu o textura bogata, creata pentru iubitorii de trandafiri. Hidratare intensa si aromaterapie pentru simturi.
Trandafirul cu note dulci, florale si delicate impreuna cu untul de shea creaza o crema bogata, emolienta, care tonifica si regenereaza.
  Gradina cu trandafiri proaspeti intr-o zi insorita, bucurie si liniste.
   * produs recomandat de cosmetologi si dermatologi. "

  ♥ Ce cantitate are ?
  50 ml

  ♥ Ce ingrediente contine ?
  Unt shea, ulei jojoba, ulei trandafiri, uleiuri esentiale, vit. E, extract rozmarin (Rosmarinus officinalis), argila roz. 


 
  ♥ Cum se utilizeaza ?
    Gratie formulei concentrate, fara apa se aplica o cantitate mica pe tenul umed.

  ♥ Ce pret are ? 
  85 lei

  ♥ De unde se poate achizitiona ?
  De pe site-ul www.reverto.ro , un site cu produse cosmetice 100 % naturale si handmade. Produsele cosmetice de inalta calitate Reverto sunt formulate, din ingrediente active 100% naturale, dupa retete traditionale, in serie mica, au in formula lor doar uleiuri vegetale, uleiuri esentiale pure si culori naturale. Tocmai utilizarea acestor ingrediente prietenoase cu pielea confera produselor o calitate extraordinara.


 
  ♥ Care este parerea mea despre acest produs ?
 
Pros :
  Este extraordinar de buna pentru tenul meu. Poate ca unele dintre voi stiti deja, dar consider ca e necesar sa mentionez  ca am tenul uscat si necesita o mare atentie in ceea ce priveste hidratarea si ingrijirea lui. 
  Aceasta crema e perfecta. Este foarte hidratanta. O folosesc seara, dupa ce imi demachiez si exfoliez tenul si o aplic cand fata este putin  umeda, deoarece asa intra mai repede in piele.
  Imi place mult consistenta sa. In imagini poate parea o pasta groasa, dar in realitate aceasta compozitie roz :x ,  dupa ce este luata pe degete si masata cateva secunde se transforma intr-o solutie putin uleioasa, care la contactul cu tenul umed intra complet in piele, in aproximativ 5 minute.
  Dimineata pielea e ca de bebelus (nu glumesc). E fina si mata - fara sebum (de la unele creme de noapte ma trezesc dimineata  cu zona T plina de sebum ) si asta imi place mult.
  O folosesc si in timpul zilele in care imi simt pielea foarte uscata, ea e perfecta si atunci cand folosesc fond de ten mineral. God, arata gorgeous impreuna !
  Mirosul ei e demential. Asa cum v-am zis si in introducere sunt o mare iubitoare de trandafiri.

Cons:
  Nu am prea multe lucruri care nu imi plac de zis in provinta acestei creme. E chiar ok si e cea mai hidratanta crema din lume pe care am avut-o ! Aaa ... cred ca mi-ar fi palcut sa aiba filtru UV ca sa o pot folosi si in timpul zilei, dar tinand cont ca toate ingredientele sunt naturale nu stiu daca ar fi fost posibil acest lucru. 
  Un alt dezavantaj ar fi pretul. Este putin cam ridicat, dar gandindu-ma ca am crema de 2 luni de zile si nu am consumat nici jumatate din ea + ca imi plac mult efectele ei, cred ca isi merita banii.
  
♥  Nota produsului : 
 9/10

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu