Ceva muzica pe ziua de azi ...

vineri, 4 februarie 2011
    Buna,buna fetelor ~ si cand zic "buna,buna" chiar incepe sa fie totul mai bine ! Ochiul meu aproape s-a vindecat,vremea se incalzeste & raceala mi'a trecut ! Super .. Sa trecem la adevaratul motiv al postarii de azi ! :D
    Nu de mult am descoperit niste tinerei nu foarte cunoscuti,dar foarte talentati ! Imi place foarte mult piesa pe care o sa v'o arat si voua astazi se numeste "Just A Dream" si piesa originala este cantata de Nelly.Va las sa comparati varianta originala si cea a lui Sam Tsui & Christina Grimmi.Enjoy!





Mie imi place mai mult varianta 2 si mi se pare ca vocea fetei intr-o piesa ca asta face melodia sa sune altfel.


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
          (\_ _/) ♥         
  Kisses from Honeÿ Bunny!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu