Giveaway'urile lunii indragostitilor ♥

miercuri, 2 februarie 2011
*Prima care gazduieste un giveaway dragut este Gabrielle. Aceasta ne ofera doua premii(mi-ar placea sa castig primul premiu-imi place mult nuanta luciului de buze).Click aici pentru a vedea premiul 1 si aici pentru a vedea premiul 2 .Pentru a participa si voi intrati aici . Bafta tuturor ! 


 *Giveaway From Mona with Gloss::Mona are pe blogul ei primul giveaway organizat de ea.Are un premiu atractiv si generos pe care il puteti vedea dand un click aici. Pentru a va inscrie si voi intrati aici.Succes fetelor! 


*Elles'S Make Up Blog  este o fata foarte frumoasa din U.K care ne incanta cu un giveaway PINKKK ..ador rozul asa ca nu puteam sa nu particip.Puteti si voi sa participati daca intrati aici. Bafta si voua girls!


* Stilistele organizeaza un giveaway 'fara motiv',dar cu un premiu superb.O poseta corai,din material cu aspect lucios, marca Primark este minunatatul premiu.O puteti admira mai jos .Click pe imagine pentru a va redirectiona catre pagina de inscriere.

*GIVEAWAY MUA: Pe blog'ul Mua-Makeup se desfasoara un giveaway cu super premii : 10 produse la alegere de pe blogul organizator ! Bafta fetelor ..inscrieti'va aici !


*WOLF STYLE are un giveaway cu niste cercei foarte dragalasi .Click pe photo pentru a va redirecta la pagina ei.


*Lavinia ne-a pregatit un giveaway cu 3 premii frumoase pentru care trebuie sa va inscrieti . Click aici pentru a participa si voi !


*Un alt giveaway este cel al lui Glossy girl si ofera 3 premii cu produse Elf . Pentru a va inscrie intrati aici : http://amalia-girlytalk.blogspot.com/2011/02/my-first-giveaway.html



* Cool-cosmetics organizeaza un giveaway cu ocazia celor 100 de followeri .Premiul pe care il puteti castiga este un kit de corectoare de ten portabil-Estee Lauder :X ..super,nu ? Inscrieti-va aici : http://cool-cosmetics.blogspot.com/2011/02/giveaway.html 


*Adyna a organizat din nou pe blogul ei un concurs la cre puteti castiga la alegere:un sampon solid,un fond de ten sau un ulei de masaj solid din gama Lush ! Pentru a participa click aici.


* Scumpa mea Yoana a organizat un al doilea giveaway la ea pe blog (bineinteles acompaniata de Alex si Aby ) .Sunt fericita castigatoare a primului ei giveaway asa ca va sfatuiesc sa va inscrieti cat mai repede pentru ca pe 24 februarie concursul se incheie. Intrati aici pentru a va inscire si sa vedeti ce cadouri va asteapta !  


* Pe blogul Make up and other stuff detinatoarea blogului a organizat un giveaway la care am tot spus ca o sa ma inscriu,dar am uitat..noroc cu update'urile ei ! Sunt 3 carti foarte frumoase puse in joc ! Pentru a va inscrie intrati aici : http://cosminam.blogspot.com/2011/02/giveaway-by-mewhybecause-asta-mic-tre.html


*Pentru ca am castigat 2 giveaway'uri care aveau ca premii carti,am decis sa particip si la acesta.Concurs: Micutele mincinoase si Bal mascat  asa se numeste concursul organizat si acestea sunt numele celor 2 carti oferite ca premiu.Pentru a va inscrie intrati aici : http://fashionandbeautysucker.blogspot.com/2011/02/concurs-micutele-mincinoase-si-bal.html


*Alexandra a organizat primulei ei giveaway si ofer ca premiu cartea Loredanei Groza -Sexting ! Eu o apreciez mult pe Loredana si imi place foarte tare stilul ei,de aceea am si participa la acest giveaway.Multumim Alex ! :* intrati si voi aici daca doriti sa participati : http://dorinalexandra.blogspot.com/2011/02/giveaway-cartea-sexting-by-loredana.html


*Yupyyy !!! Adela a organizat un nou giveaway cu premii Benefit ! Imi doresc de foarte mult timp  confessions of a concealaholic :X si tare mult as dori sa o castig ! Pentru a va inscrie si voi intrati aici : http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2011/02/martisoare-primavara-blogul-adeleiun.html


*Pe blogul Ce vor fetele? am descoperit un giveaway foarte foarte frumos cu produse Ivatherm .. hmm..de cand ravnesc si eu la un produs Ivatherm..tare curioasa sunt de efectele lor asupra tenului meu ! Premiile puse in joc sunt in numar de 7 si constau in cate o  LOTIUNE MICELARA si o CREMA HIDRATANTA PENTRU FATA CU SFP 20.  Termenul limita este 7 martie! Bafta si voua fetelor !Inscrieti-va aici:http://www.pentrudive.com/2011/02/giveaway-ivatherm-pentru-8-martie.html# 


*Pe blogul stilistele frumoasa posesoare a blogului a organizat un nou giveaway ! Ontrati aici pentru a participa : http://www.stilistele.info/2011/02/giveaway-de-martisor.html#comments Data limita este 1 martie ! Bafta!





(\_ _/)♥
(='.'=)♥
          (\_ _/) ♥         
  Kisses from Honeÿ Bunny!

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu