Artistic Look - Rabid Bunny

vineri, 8 iulie 2011
  Hello again my bunnies ! 

  Din plictiseala, din nevoia de a face ceva iesit din tipar, din cauza ca v-am afisat numai fata mea de 'good bunny', m-am gandit sa va arat ce mi-a iesit intr-o zi cand mi-am exprimat furia,nervii ( nu mai tin minte cauza ) .... pe fata ! 

  Ma relaxeaza momentul cand iau pensula in mana si pur si simplu plec de la .... nimic ! Nici o idee in cap, fac primul lucru care imi vine pe moment si tot asa pana consider ca e deajuns, ca imi place si  ca am scapat de sentimentele rele. E un mijloc prin care prefer de fiecare data cand am posibilitatea, sa ma descarc, sa stiu ca nu ranesc pe nimeni (verbal, fizic nu as fi in stare) si stiu cat de benefica e metoda asta pentru mine  ! 

  Nu stiu cat de artistic e, sau daca o sa va placa, dar probabil o sa imi fac curaj si o sa va arat mai multe look-uri de genul !



 P.S : Va rog mult sa nu mai lasati comentarii pe platforma veche si sa dati un refresh daca nu va apare casuta pentru Disqus !! :*

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu