I'm back + Poze din vacanta ♥

miercuri, 27 iulie 2011
  Hello my sweet bunnies
  Duamniiiii, ce dor mi-a fost de voi, habar nu aveti ...
  Stiu ca am lipsit o gramada de timp - aproape 3 saptamani - dar sa stiti ca am lipsit motivat. Mi-am permis sa imi iau vacanta si  sa ma rasfat la Giurgiu la niste rude, care imi sunt foart dragi si care au doua fetite minunate, Ana Maria si Eva. Ce sa va spun despre ei ? Mama lor, Carmen e o tipa ( atfel nu pot sa-i spun ) foarte tare, frate ! :)) E de viata, ne intelegm perfect si tin tare mult la ea. Marin, sotul lui Carmen este sofer pe tir ( tatic grozav si om responsabil ), iar fetele, Ana Maria - 5 ani - si Eva - 1 anisor - sunt niste frrumuseti.
  Ei au fost gazda mea si pot sa spun ca m-au rasfatat la maxim.



    Sunt frumosi, asa-i ?  In continuare o sa va povestesc putin cum a fost acolo, cum m-am distrat, ce mi-a placut. Oana, sora mea draga a fost si ea acolo pentru putin timp, 2 zile, dar m-a bucurat mult faptul ca am mai petrecut timp cu ea. Acum este la Baia Mare, la echipa de handbal HC Minaur Baia Mare si sunt foarte mandra de ea. Love you sis !



     Cat a stat sora mea acolo am vizitat portul Giurgiu, impreuna cu fratele lui Carmen si cumnata sa - Florin si Gina - si ne-am plimbat cu vaporasul pe Dunare. A fost foarte draguta experienta !

    Dupa ce surioara mea a plecat la Baia Mare, fiindca o chema datoria, iar pe Marin la fel, am ramas noi, fetele singurele acasa. Si sa nu credeti ca am stat acasa, am fost tare plimbarete si ne-am distrat mult !

  Am iesit la plimbare in fiecare zi ...




  
    Am mancat inghetata, muuulta inghetata ...


    Am mers la tara, iar Eva s-a scaldat in cadita ...


    Am primit o pereche de ochelari care imi plac tare mult, de la Carmen ...






    Ne-am jucat cu machiajele ...


    Noaptea ne apuca cheful de joaca ...



    Mai plangem din cand in cand ...





   Bogdan, my sweet boyfriend mi-a facut o surpriza si a venit pana la Giurgiu, sa ne vedem :x ... uiii, te iubesc !


  Si cam atat am avut de povestit dragele mele. Cu asta mi-am umplut eu sufletul in ultimele 3 saptamani, dar acum am revenit cu forte proaspete si surprize pentru voi. O sa afati in curand despre ce este vorba ... Pana atunci va doresc o dupa - amiaza placuta in continuare !

  Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com   
(\_ _/)♥  
(='.'=)♥   
(\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu