Trendaresc si eu in campania Ivatherm "Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?"

marți, 19 iunie 2012

Hello pretties,

    Ca sa raspund intrebarii din titlul de astazi sa stiti ca mie nu imi vine sa impart nimic din produsele primite in cadrul acestei campanii, dar trebuie.. Sora mea este persoana cu care am ales sa testez produsele primite in urma inscrierii in campania Ivatherm, de pe Trender.ro

Produsele pe care am ales sa le testam sunt urmatoarele:



Am inceput sa le folosim si in curand o sa aflati parerea noastra despre fiecare produs in parte.

Voi ce produse Ivatherm ati folosit si care este preferatul vostru?

Daca aveti vreo preferinta in legatura cu ordinea publicarii review-urilor produselor de mai sus, puteti sa lasati aici un comentariu pentru a alege primul produs al carui review vreti sa il vedeti prima data pe blog.

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la 
charmy_bunny@yahoo.com
 (\_ _/)♥ 
(='.'=)♥
 (\_ _/) ♥ 
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu