Leapsa à la Cosmetic Plant!

miercuri, 2 mai 2012
Buna fetelor,

   Cosmetic Plant a declansat o leapsa, odata cu 'schimbarea la fata' a gamei cu busuioc din dotare, destinata tenului acneic, care se potriveste la fix cu perioada aceasta calduroasa.

   Revine in datoria mea sa va povestesc o patanie legata de un cos 'nazabatios', o amintire pe care nu as  avea cum sa o uit nici daca as vrea.


   Cred ca e imposibil ca vreuneia dintre noi sa nu i se fi intamplat vreodata ceva asemanator... 

   Cea mai intacta amintire pe care o am este de la o sedinta foto, pe care o asteptam cu atat drag si nerabdare incat nu vroiam sa intervina nimic neplacut. Dar de unde ?? 
   Mi-am pregatit eu tenul inainte cu vreo 2 zile, l-am exfoliat, l-am hidratatat, i-am aplicat masti de intretinere pentru ca totul sa fie perfect in ziua cu pricina. Ei bine, cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, in dimineata respectiva, cand m-am trezit mai, mai sa plang de suparare. 
   Atat de tare m-a indispus faptul ca aveam fruntea plina de cosuri mici mici ( cauza era menstruatia, care nu a tinut cont si de parerea mea ), incat imi pierise si cheful de fotografii... Partea buna a fost ca persoanele cu care am lucrat m-au binedispus, iar replica domnului fotograf a fost : " Suntem profesionisti, sau nu? Viva Photoshop!!! "  Si totul s-a rezolvat cu putin make-up si retus in Photoshop, caci totul e bine atunci cand se termina cu bine.

   Si daca tot am vorbit despre gama cu busuioc, destinata tenului acneic, acestea sunt cele doua produse care promit sa ne faca sa uitam de intamplari precum cea de mai sus.























   Mai tineti minte titlul postarii de astazi? Era ceva cu ' leapsa ' , nu-i asa? Pai leapsa sa fie! A trebuit sa aleg o bloggerita, alaturi de care voi testa produsele de mai sus, asa ca am ales-o pe frumoasa blonda, Lavinia, de la Blonde Kitten. Daca va accepta provocarea, va trebui sa ne povesteasca si ea o patanie legata de 'interventia' neplacuta a unui cos, la un moment total nepotrivit. :D

   Credeti ca pe voi, cititoarele mele, v-am uitat? No no, fiecare comentariu lasat la aceasta postare, in care imi povestiti o intamplare traita de voi, de  preferat amuzanta, legata de peripetiile trecute din cauza unui cos, va fi inscris automat la extragerea ce va avea loc peste cateva zile (mai exact pe 6 mai). 
   Eu voi fi cea care va alege comentariul castigator, in functie de continut, de cat de amuzanta este relatarea si de cat de tare mi-a placut mie. Castigatoarea va primii si ea Setul Busuioc, pentru a se bcuura de un ten fara cosuri in aceasta vara.

  !!! Ah, si nu uitati .. in caz ca nu ati dat like pana acum, va invit sa 'like-uiti' pagina de facebook Cosmetic Plant pentru a fi mereu la curent cu noutatile.

UPDATE: Castigatoarea gamei cu busuioc este Lavender Thoughts !! Felicitari, comentariul tau m-a super amuzat si meriti din plin premiul! Va multumesc si voua, celorlalte fete care v-ati inscris pentru ca m-am distrat imaginandu-mi acei monstruleti (pe care, apropo, va doresc sa nu ii mai vedeti )!

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu