Blog sale - Beauty case & Sandalute

duminică, 29 aprilie 2012
Buna fetelor,

Mi-am organizat de curand lucrurile si am ajuns la concluzia ca am foarte multe lucruri pe care nu le folosesc. 

   Doua dintre ele sunt: o trusa profesionala de la Fraulein, pe care mi-am achizitionat-o de pe e-cosmetic.ro, anult trecut si pe care am tinut-o de decor pentru ca mai am una asemanatoare pe care o folosesc, iar al doilea lucru pe care vreau sa il dau cuiva care sa il foloseasca este o pereche de sandalute cu platforma de la Atmosphere, pe care le-am folosit o singura data - pentru a poza acest outfit.

Beauty case-ul:
60 RON


Sandalutele Atmosphere:
65 RON 

 Sunt numarul 38.5, dar eu port 39 si precum vedeti imi sunt bune, datorita curelei elastice din spate.

Daca va intereseaza unul dintre ele, nu ezitati sa lasati un comentariu aici.

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu