Review - Şampon hrănitor cu ulei de argan - 200ml - DermArgan

luni, 28 mai 2012
Buna fetelor cochetelor,

Astazi vreau sa va povestesc cate ceva despre samponul meu preferat, Samponul hranitor cu ulei de argan, de la DermArgan.

 Descriere oficiala:

   Samponul cu ulei de Argan este folosit pentru spălarea frecventă şi pentru toate tipurile de păr, este de asemenea  recomandat si pentru parul deteriorat, il hrăneşte în profunzime.
   Compozitie: Ulei de argan, Balsam, Extract de brusture, vitamina B5.
   Uleiul de argan are o actiune de regenerare şi restaurare pe piele. Este bogat în vitamina E şi recunoscut pentru proprietăţile sale nutritive şi reparaţii.
   Ingrediente: Apa, sulfat de sodiu lauret, betaină Cocamidopropyl, PEG-7 gliceril Cocoate, Cocamide DEA, Glycol Distearat lauret-4, Polyquaternium-7, clorură de sodiu, argania spinosa (ulei de argan), Parfum, sorbat de potasiu, benzoat de sodiu, acid citric, benzilic alcoolul, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.
      * Fara Parabeni

 Parerea mea:

   Este samponul meu preferat de cand l-am descoperit si este singurul care a reusit sa ma multumeasca din toate punctele de vedere. Dupa fiecare spalare parul meu este foarte stralucitor, curat, nu se incurca si nu cade. Un lucru destul de important este ca nu mi-a provocat matreata nici macar imediat cum am inceput sa-l folsoesc(stiti ca asa se intampla deseori atunci cand schimbam samponul).
   Ca si compozitie este destul de lichid, de culoare galben-papadie si cu un miros placut, care ramane in par in primele 2 zile dupa spalare.
   Este foarte hranitor, facandu-mi parul meu blond(destul de deteriorat si uscat) sa arate foarte sanatos si ingrijit, lucru pe care niciun sampon pe care l-am folosit pana acum nu a reusit sa-l faca.
   Din punct de vedere al calitatii il consider extraordinar de bun si cu siguranta o sa ramana samponul meu 'de suflet', pentru ca este si un produs fara parabeni si pe parcursul folosirii acestui sampon textura parului meu s-a imbunatatit vizibil.
   Singurul inconvenient ar fi cantitatea sa - 200 ml - si pretul pentru cei 200 ml ai sai, care este de 39,68 lei, in rest este cel mai bun sampon pe care l-am incercat pana acum si cu siguranta il voi recumpara pentru a-i asigura parului meu ingrijirea de care are nevoie pentru a fi sanatos.

   Il puteti achizitiona de pe site-ul Argan Regal Cosmetics , un site cu produse naturale foarte bune, pe care vi-l recomand cu drag. Daca aveti placerea sa le urmariti activitatea, va invit sa dati un like paginii lor de facebook, Argan Cosmetics !


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la 
charmy_bunny@yahoo.com
 (\_ _/)♥ 
(='.'=)♥
 (\_ _/) ♥ 
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu