Review & Swatch - Gloss de buze L'Oreal Paris Glam Shine 6H Volumizer (111-Eternal Rose)

miercuri, 15 februarie 2012
Buna fetelor,

Vreau astazi sa va arat unul dintre gloss-urile pe care le-am purtat 'excesiv' in ultimul timp si de care imi e foarte drag. Eu clar, sunt adepta look-urilor girly, dar stiu foarte bine sa ma adaptez si look-urilor mai classy, daaaaaaar uneori sunt foarte lenesa si prefer sa folosesc doar rimelul si un gloss pentru a iesi din casa, fara niciun fel de 'artificiu'.


Descrierea producatorului:
 Gloss-ul nu a rezistat niciodata atat de mult timp pe buzele tale: nu se mai desprinde de buze timp de 6 ore.
Aplicatorul Plump Sculpt de la Glam Shine 6H, special adaptat formei buzelor si textura lucioasa imbraca buzele cu o culoare si o stralucire perfect omogene dandu-le volum natural.

Ingrediente:
Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Octyldodecanol, Isododecane, Acrylic Acid/Isobutyl Acrylate/Isobornyl Acrylate Copolymer, Squalane, Polybutene, Silica Dimethyl Silylate, Silica, Calcium Aluminum Borosilicate, Calcium Sodium Borosilicate, Synthetic Fluorphlogopite, Caprylyl Glycol, Isopropylparaben, Alumina, Isobutylparaben, Butylparaben, Ethyl Menthane Carboxamide, Tin Oxide, Alpha-Isomethyl Ionone, Polyethylene Terephthalate, Polymethyl Methacrylate, Limonene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Parfum / Fragrance [+/- May Contain : Mica, CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77499, CI 77491, CI 77492 / Iron Oxides, CI 45380 / Red 22 Lake, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 15850 / Red 7, CI 15985 / Yellow 6 Lake, CI 19140 / Yellow 5 Lake, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 75470 / Carmine] (F.I.L.B36402/1)


Parerea mea:
   Precum am spus si mai sus, in ultima vreme sunt foarte lenesa in ceea ce priveste look-ul meu de zi cu zi si ma rezum doar la aplicarea unui mascara si a unui gloss. 
   Acesta este perfect pentru a-mi evidentia trasaturile intr-un mod subtil, dar indeajuns cat sa nu fiu 'stearsa' [ zic asta din cauza ca eu am nuanta tenului foarte deschisa, iar acum iarna sunt si mai alba decat de obicei - ma confund cu zapada :)) ], iar culoarea este una din preferatele din tot portfardul meu cu rujuri/gloss-uri.
   Ofera volum buzelor si le face sa arate mai pline, mai sanatoase datorita particulelor mici de sclipici.    Aplicatorul mi se pare super si e foarte practic, la fel ca si package-ul acestui gloss.
    In ceea ce priveste rezistenta sa, mie nu mi-a rezistat 6 ore pe buze pentru ca in 6 ore mananc de 2 ori, beau apa de cel putin 3 ori si tot asa ...  In schimb rezista cel putin 2 ore intact, iar dupa aceea nu lasa 'urme' insetetice pe buze, lucru pe care eu il detest la majoritatea gloss-urilor. :D
   Va las cu o poza facuta dimineata, inainte sa plec de acasa, intr-una din zilele mele 'lenese'.


Pret & de unde poate fi achizitionat:
Costa 47,82 lei si poate fi achizitionat de pe site-ul Makeuponline.ro 
 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu