Review & Swatch - Sleek Makeup Glossed (Packs a Punch)

joi, 2 februarie 2012
Buna, buna sa va fie ziua, ce faceti dragilor?

Eu m-am gandit sa va prezint un gloss *yummyy*, de la Sleek, nuanta Packs a Punch, un peachy foarte dragut, de care m-am indragostit instant.



Descrierea produsului, pe site-ul MyaShop.ro :
Cu siguranta Glossed va deveni produsul tau preferat pentru buze hidratate si sexy!
Vei fi cucerita de formula usoara care iti invaluie buzele in culori subtile pentru un look natural. Pentru un machiaj dramatic, de seara aplica-l peste un ruj iar ziua foloseste-l direct pe buze.
Contine SPF 15.

Parerea mea despre Sleek Makeup Glossed (Packs a Punch):
   De cand a ajuns in manutele mele, l-am folosit aproape la fiecare look pe care vi l-am prezentat pe blog, atat de tare imi place. Intr-adevar este foarte hidratant si este pigmentat, lucru ce il face sa reziste mai mult in portfardul meu.
   Aplicatorul sau este o pensula, foarte practica si care face aplicarea gloss-ului pe buze super rapida si usoara. Eu in general prefer gloss-urile care au aplicatoare de tip pensula, mi se par mai precise si mai easy to use, decat cele cu buretel.
   Miroase yummy si chiar nu glumesc cand zic *yummy* pentru ca trebuie sa te abtii sa nu il mananci de pe buze, nu este lipicios, hidrateaza buzele, rezista destul de bine, iar package-ul e adorabil, e mic si usor de luat peste tot. 
   Ce mi-ar placea la el si cred ca ar fi perfect, ar fi sa aiba o cantitate mai mare, pentru ca e atat de dragut incat cei 5 ml se vor consuma destul de repede, tinand cont de cat de des il folosesc eu.

   Va las in compania catorva poze, sa il vedeti aplicat pe buze (swatch-uri - la lumina naturala si cu blitz ) si a catorva look-uri in care l-am purtat. Enjoy !

*lumina naturala*

*cu blitz*


Sleek Makeup Glossed (Packs a Punch), pe care l-ati vazut in pozele de mai sus 'in actiune' , poate fi achizitionat de pe site-ul MyaShop.ro, alaturi de fratiorii sai (nuantele Pixie, Whisper, Bitten, Blase si Rumour), la pretul de 16 RON.


Imi plac la nebunie nuantele
Pixie  si   Blase  !!!

 Voua care dintre cele 6 nuante va fac cu ochiul?


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu