Review + Swatches - Veil(Utopia) & Fard bronzant(Satin Bronze) de la PureTouch

vineri, 3 februarie 2012
Buna fetelor! 
*_* 

  Aceste doua produse despre care va voi vorbi astazi Veil-ul Utopia si Fardul bronzant Satin Bronze, sunt  produsele mele preferate in materie de iluminare si conturare a fetei, de mai bine de 2 luni.

Fard bronzant Pure Touch, nuanta Satin Bronze


Descrierea producatorului:
 O nuanta de bronz mediu, creeaza o aparenta atinsa de soare perfecta pentru tenurile deschise si medii. Are o textura satinata, naturala.
Produs ambalat in recipient de 20 g volum.

Parerea mea:
   Produsul acesta mi se pare perfect ... Am cautat foarte mult timp bronzer-ul perfect pentru mine si l-am gasit. 'Perfect' pentru mine insemna un fard bronzant care sa aiba nuanta aceea ciocolatie, placuta, sa nu fie mat(am tenul uscat si sunt in cautarea produselor necesare pentru un ten cu aspect glow-healthy) si sa reziste.
   Fardul bronzant de la Pure Touch corespunde perfect descrierii mele si ne intelegem super de ceva vreme buna.Ingredientele sale nu sunt daunatoare pielii, fiind un produs mineral, potrivit oricarui tip de ten, inclusiv tenului sensibil precum si al meu.
   In pozele de mai sus (pentru o calitate mai buna apasati click pe poze) puteti observa consistenta acestuia si cum arata aplicat pe piele. Pentru a vedea cum arata aplicat pe fata, in cadrul unui machiaj complet va puteti arunca un ochi aici, la machiajele mele anterioare, pentru ca l-am folosit la majoritatea (la fel si in cazul veil-ului) .
   Vi-l recomand cu drag, este un produs foarte bun, care se consuma greu si pe care il folosesc in rutina mea zilnica! Poate fi achizitionat de pe site-ul PureTouch.ro, la pretul de 32 lei.


Veil Pure Touch, nuanta Utopia


Descrierea producatorului:
   O pulbere fina, translucida si matasoasa, cu un strop de roz-piersica, perfect pentru completarea machiajului tau.
   Datorita particulelor ce reflecta lumina si a subtonurilor roz, aceasta pulbere pentru finish face sa dispara semnele oboselii, da un aspect foarte proaspat si camufleaza optic ridurile fine si porii dilatati.
   Nuanta si textura sa imbunatatesc aspectul oricarui tip de machiaj deoarece fac ca tenul tau sa arate proaspat si perfect. Pulberea adauga o usoara stralucire cerat-matasoasa si atenueaza subtonurile galbui sau olive care fac pielea sa para obosita.
   Se foloseste in fiecare zi, peste machiaj in aplicari discrete, accentuand zonele in care cade lumina precum pometii, nasul si fruntea. Este potrivita pentru toate tipurile de ten, de la foarte deschis pana la mediu.
 Ambalare in recipient de 20g volum.

Parerea mea:
   Produsul acesta mi se pare divin ... In machiajul fetei, eu consider ca iluminarea este un proces la fel de important ca si conturarea, aplicarea fondului de ten, sau a blush-ului, pentru ca prin iluminare tenul pare mai odihnit, mai sanatos, cu o stralucire delicata .
   Pana acum am mai incercat iluminatoare crema si pudra, dar veil-ul pulbere de la Pure Touch, mi-a pus capac. Este extraordinar de fin si stralucirea pe care el o da tenului este foarte placuta, discreta si nu da impresia aceea de 'fake' pe care o au fetzele pitipoancelor, iluminate in exces (de exemplu: click). Eu ador sa il aplic deasupra osului pometilor, cu ajutorul unei pensule pentru fata, pentru ca e produsul care in cazul meu face diferenta dintre un machiaj fresh si unul 'sters'.
   La fel ca si fardul brozant, pe care vi l-am prezentat mai sus si acesta este un produs mineral destinat tututror tipurilor de ten, inclusiv tenurilor sensibile si usor iritabile, deoarece nu contine parabeni sau conservanti.
   Poate fi achizitionat de pe site-ul PureTouch.ro la pretul de 42 lei. Mie imi face cu ochiul si nuanta Diamond Glow Veil, care pare a fi superba!

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu