Review & Swatch - Oja Mini Colorama Maybelline (95-Green Park)

duminică, 26 februarie 2012
Hello my pretties,

Am visat mereu la nuanta aceea de 'fresh mint' perfecta pe unghii, care sa te duca cu gandul vara, dar din pacate nu am gasit-o. Astazi va arat o alternativa mai 'domoala' fata de ceea ce as vrea eu:  oja Mini Colorama Maybelline, in nuanta 95 - Green Park.



Despre aceasta oja, tin sa va spun ca este prima oja din aceasta gama, Mini Colorama, de la Maybelline si nu m-a  impresionat. Nu mi-a placut faptul ca trebuie aplicata in 3 straturi pentru a deveni opaca si faptul ca se usuca destul de greu.

Ce imi place este stralucirea pe care o capata dupa ce se usuca si pe care nu si-o pierde. Spre surprinderea mea se curata chiar repede de pe unghii, nu trebuie sa insist foarte tare cu acetona .

Nu mi-a rezistat decat 2 zile pe unghii, pentru ca apoi s-a 'ciobit' si a trebuit sa o streg.

Am primit-o spre testare de la Makeuponline.ro , dar din pacate nu o gasesc pe site, nu stiu sigur cauza.
Chiar sunt curioasa de pretul sau. Aveti vreo idee?

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu