Review & Swatch - Pudra pulbere Fontana Contarini

joi, 9 februarie 2012
Buna fetelor !

Vreau astazi sa va prezint pudra mea de fata preferata, aceasta fiind Pudra pulbere de la Fontana Contarini, numarul 02.


Descrierea producatorului:
 Diponibil în 5 nuante. Pentru orice tip de ten.
Se aplica pudra, într-o cantitate mica, cu pensula speciala si se aplica peste fondul de ten sau direct peste crema de zi.

Culori disponibile:
Parerea mea:
    De cand am descoperit-o am inclus-o in machiajul meu de zi cu zi si sunt foarte multumita de ea. O folosesc de mai bine de o luna de zile si nici macar nu se observa ca am consumat din cele 13 grame de produs.
   Pentru tenul meu deschis la culoarea, nuanta aceasta este potrivita, iar in ceea ce priveste efectele ei, fixeaza foarte bine machiajul, il face mai rezistent si in acelasi timp uniformizeaza fondul de ten aplicat pe fata. Obisnuiesc sa o folosesc si singura, iar rezultatul este ca si cum as fi aplicat-o peste fond de ten, lasa pielea foarte fina si cu o stralucire sanatoasa, naturala. Primesc deseori intrebarea "Ce fond de ten folosesti?" , atunci cand eu chiar nu sunt data cu fond de ten, ci am folosit doar pudra aceasta.
   Are un miros placut, aproape insesizabil si este extraordinar de fina. Eu obisnuiesc sa o aplic cu ajutorul pensulei Stipple, de la Elf Cosmetic. Nu incarca tenul, lasa pielea sa respire, facand-o foarte fina la atingere si asa cum am spus si mai sus, ii da tenului acea stralucire sanatoasa pe care toate ne-am dori-o de la mama natura.
   Cu siguranta este pudra mea preferata si v-o recomand cu drag! O puteti achzitiona de pe site-ul celor de la FontanaContarini.ro, la pretul de 66 lei (acum este la reducere de la 79 lei)!

Ati incercat produsele Fontana Contarini
Eu o sa va mai prezint cateva, in curand ... Mi se par foarte calitative si sunt chiar incatata de ele!

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu