Review & Swatch - Mascara Lash Creator Volume&Care Deborah Milano

duminică, 5 februarie 2012
Buna fetelor !
  Astazi va fac cunostinta cu unul dintre rimelurile mele preferate si anume Mascara Lash Creator Volume&Care , de la Deborah Milano.


Descrierea producatorului:
   Mascara Lash Creator Volume&Care din gama Deborah Milano este în acelaşi timp un mascara şi un veritabil tratament pentru gene. Graţie formulei îmbogăţite cu complexul Keratin Lash Booster DH Complex, genele tale vor căpăta un volum de invidiat în numai 30 de zile de la utilizare.
   Mascara Lash Creator Volume&Care din gama Deborah Milano este în acelaşi timp un mascara şi un veritabil tratament pentru gene. Graţie formulei îmbogăţite cu complexul Keratin Lash Booster DH Complex, genele tale vor căpăta un volum de invidiat în numai 30 de zile de la utilizare.
   Keratin Lash Booster DH Complex stimulează creşterea naturală a genelor şi le întăreşte şi protejează în acelaşi timp.
   Mascara Lash Creator Volume&Care este indicat şi în cazul ochilor sensibili şi pentru purtătoarele de lentile de contact tuşul de gene neavând parfum.
   Mascara Lash Creator Volume&Care este oftalmologic testat.

 Parerea mea:
   Asa cum v-am spus la inceputul postarii, produsul despre care va voi vorbi astazi, este unul din produsele mele preferate in materie de mascara. Imi place design-ul exterior al produsului, al periutei si efectul sau asupra genelor.
   Este unul dintre acele produse care nu au efect decat atunci cand este aplicat, ci efectul sau este unul de durata, pentru ca in timp imbunatateste vizibil calitatea genelor: acestea nu mai cad si efectul de alungire si ingrosare este vizibil si atunci cand produsul nu este aplicat.
   Imi place foarte tare faptul ca periuta este usor de manevrat, separa foarte frumos genele, fara sa le incarce, iar faptul ca manerul este dintr-un material siliconat care nu permite alunecarea sa din mana (mie mi se mai intampla), este un big plus.
   Am numai cuvinte de lauda pentru el, iar pentru a vedea cum arata aplicat pe gene, va las in compania unei poze before & after.


Eu vi-l recomand cu drag, este un produs bun care nu irita ochii si isi face foarte bine treaba.
Il puteti achizitiona de pe Butic.machiajul.ro, la pretul de 52 lei.

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu