3 in 1 CONTEST : Make-up , Nail Art & Creation ♥

marți, 12 aprilie 2011

   

Buna fetelor ! 

   Sper ca nu v-ati suparat pe mine pentru mica absenta,dar in acest timp v-am pregatit un concurs in tacere..Un concurs cu ocazia Sarbatorilor Pascale ! Pai se putea "Honeÿ Bunny" sa va lase fara vreo surpriza de iepuras ? 
   Haideti sa trecem la treburile cu adevarat interesante ....
   Concursul pe care il organizez este alcatuit din 3 parti : make-up,nail art si o sectiune de creatie ! Multumesc frumos doamnei Florentina Merla,de pe www.genutze.ro pentru sponsorizarea concursului !

Aceasta este poza de inspiratie pentru toate trei partile ale concursului : 



╔═════════════════╗
Sectiunea de make-up
╚═════════════════╝

 Pentru a participa la aceasta sectiune trebuie sa creeati un make-up(ochi,fata,buze) inspirat de poza atasata mai sus de mine.Puteti sa va alegeti numai o parte din poza(de ex: iepurasul,lalele,fundalul), sau poza per total ! 
Pentru a imi da seama de lookurile realizate de voi trebuie sa imi trimiteti o poza cu toata fata si doua la ochi (o poza indeaproape la ochii deschisi si una la ochii inchisi).

Premiul pentru castigatoarea acestei sectiuni consta in produse la alegere (din cele aflate pe stoc) de pe site-ul www.genutze.ro  in valoare de 200 de lei!



╔═════════════════╗
Sectiunea de nail art
╚═════════════════╝


   Pentru ca am fete care ma urmaresc si sunt talentate la 'pictatul' unghiilor,am facut aceasta sectiune in care,voi talentatelor,trebuie sa faceti un model pe unghiutele voastre inspirat din aceeasi poza(cea de mai sus).De asemenea va puteti inspira doar dintr-un element din poza,sau de poza per total(recomandat) !

   Pentru aceasta sectiune premiul consta in produse la alegere (din cele aflate pe stoc) de pe site-ul www.genutze.ro in valoare de 150 de lei !


╔═════════════════╗
Sectiunea de creatie
╚═════════════════╝
 
In cea de a treia parte a concursului m-am gandit sa nu ofer sansa de a participa doare fetelor  pricepute la  'pictat' pe unghii sau pe fata,ci si restul fetelor care au talent la orice altceva ce tine de creatie.
De exemplu: 
-daca aveti talent la pictura puteti creea o plansa inspirata de poza de mai sus;
-daca sunteti pricepute la compus poezii,compuneri,puteti participa deasemenea la aceasta sectiune a concursului;
-puteti participa prin realizarea unui outfit inspirat de poza propusa de mine(nu in polyvore,sau alt program);
-sau daca aveti talent la lucrusoare hand made,de asemenea puteti face o creatie care sa exprime continutul pozei de inspiratie;
 - pentru ca stiu ca sunt fete care sunt pasionate de Photoshop si alte programe de edit,m-am gandit sa le ofer si lor o sansa ... trebuie sa faceti un header inspirat de poza pe care eu am aleso mai sus,potrivit blogului meu(preferinte culori:alb,roz,verde,navy;dimensiuni:930 x cat vreti voi)

Pentru ca fiecare sectiune a concursului va fi premiata,si castigatoarea acestei sectiuni va fi premiata cu produse la alegere (din cele aflate pe stoc) de pe site-ul www.genutze.ro  in valoare de 100 de lei.




  Precizari:
  •  Va puteti inscrie la fiecare sectiune decat o singura data !
  •  Trebuie sa fiti follower al blogului meu !
  • Sa scrieti pe blogul vostru despre concurs,iar daca nu aveti blog puteti da share din josul postarii pe orice alta retea sociala(facebook,twitter) ! 
  •  Machiajul trebuie executat de voi,pe voi,deasemenea si modelul de unghii,implicit si creatiile din partea a III-a a concursului trebuie sa fie originale(nu copiate) ! 
  •  Nu vreau poze foarte modificate !
  •  Castigatoarele vor fi alese de mine in mod obiectiv ( impreuna cu mama mea),iar daca vor fi multe concurente si imi va fi greu sa desemnez eu castigatoarele,voi posta pe blog cele mai bune participante de la fiecare sectiune si castigatoarele vor fi alese prin vot.
  • Pentru a va inscrie trebuie sa-mi trimiteti mail cu varianta voastra de participare (trebuie sa precizati si sectiunea la care participati),numele cu care ma urmariti pe blog si postarea despre concurs, la adresa mea de mail: charmy_bunny@yahoo.com
  • Concursul incepe pe 13.04.2011 si se termina pe 13.05.2011..aveti o luna la dispozitie pentru a participa ! Sper sa va inscrieti in numar cat mai mare si va urez succes ! 
   Pentru nelamuriri ma puteti contacta la charmy_bunny@yahoo.com,sau imi puteti lasa aici comentarii,ca sa se poata folosi si celelate fete de raspunsuri !



(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu