• NOTD + LOTD - Oja Fotocromica Blaze •

vineri, 22 aprilie 2011
   Buna tuturor !
   Postarea aceasta era programata de mai mult timp deoarece am primit de la firma de oje Blaze
o oja pentru a o testa.Ii multumesc pe aceasta cale Ioanei,care a fost o draguta si m-a ajutat sa intru in posesia ojei si domnului Marcel Moga Paler,de la firma Blaze  pentru oportunitatea de a va prezenta aceasta oja.
   Ieri am primit coletul de la Ioana care cuprindea oja Blaze(si mult alte alte bunatati),asa ca in postarea de astazi o sa va arat cat de tare imi place oja fotocromica Blaze si un make-up inspirat tot de aceasta oja.
   Nuanta pe care eu am primito se numeste "Lightening Flash to Burgundy" si in interior (intr-un spatiu nu foarte bine luminat) are culoarea galbena,iar in exterior (la soare) ,in timp de cateva secunde nuanta ojei se schimba in rosu burgundy (depinde de intensitatea luminii).Se aplica foarte usor,are o consistenta fluida si nu are un miros deranjant.Pretul este de 38 lei si il merita pe deplin!
   Asa arata oja aplicata pe unghii in doua straturi, in interior : 
   Iar asa arata oja aplicata pe unghii in doua straturi, in exterior : 
   
   In continuare,pentru ca mi-au placut foarte mult nuantele si trecerea de la o culoare la alta am facut si un make-up inspirat de aceasta oja.Sper sa va placa ! 
  
  
   In final v-am pregatit un filmulet ca sa va puteti da seama mai bine de actiunea ojei Blaze,iar la final va aparea si mutritza mea.Vizionare placuta!


P.S.1 : Daca vreo fata din Valcea este interesata de achizitionarea unei oje de pe siteul Blaze contacti-ma !  
P.S.2 :Nu uitati sa participati la concurs !

Un weekend plin de caldura si bucurii va doresc !
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu