LOTD - Tangerine Dream ツ

joi, 14 aprilie 2011
   Buna fetelor ! :* Bine v-am regasit ...
   Stiu ca zilele trecute nu am mai fost atat de activa,dar asta s-a intamplat din cauza ca a  fost ultima saptamana de scoala si am tras tare sa invat si sa fiu ascultata,pentru ca dupa vacanta voi avea o perioada foarte incarcata,cu multe teze,multe lucrari.Eh,o sa ma descurc eu! Acum am luat vacanta si incerc sa nu ma gandesc la ce va urma dupa ! :))
  Am vazut ca sunteti incantate de concursul organizat de mine si sper din suflet sa va inscrieti ! Cand voi primi prima inscriere,uiii....ce o sa mai sar in sus !
  Acum sa trecem la lookul pe care vi-l voi arata astazi.Nu este unul din preferatele mele,dar am observat ca imi sta dragut cu tonuri de portocaliu de cand m-am vopsit si am zis sa imi mai exersez indemanarea.Am folosit decat 4 culori(portocaliu,galben,alb si maro),asa ca nu mai are rost sa va arat ce si cum am aplicat pentru ca e simplu.
  Pentru fata am aplicat fond de ten Dream Matte Mouse,pudra si corector Elf si un fard de obraz peachy.
  Pe buze am folosit luciul de buze Max Factor Vibrance Curve Effect(06-vibrant) si rujul Rimmel Color Show Off(020-Shake Up Pink) -ambele le gasiti si aici.




 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu