LOTD - My school make-up☺

vineri, 15 aprilie 2011
  Hello girls :*
  Ce ciudat,nu? A venit vacanta si eu va arat un make-up pentru school... M-a marcat scoala ! :)) Glumesc,dar vroiam sa fac postarea asta de marti,dar cum m-am luat cu altele am zis totusi sa v-o arat astazi.
  De obicei la scoala imi aplic pe fata fond de ten,pudra,un balsam hidratant pe buze si ma dau cu rimel.Atat,dar mai am unele zile in care trebuie sa fiu si eu mai 'măi măi',de exemplu cand e ziua vreunui coleg si facem poze,sau cand am vreo activitate extrascolara imediat dupa ore si nu mai am timp sa ajung acasa.
  Cam asa arata look`ul pe care il port in zilele respective,numai ca rozul de pe pleoapa inferioara il schimb in functie de culoarea tinutei.




  Voi cum va machiati la scoala/facultate ? ;;)

P.S: As vrea sa va rog frumos sa ma ajutati pe mine si pe Echipa Adynas din cadrul Campaniei  Gerovital, cu un like pe pagina noastra de facebook : CLICK AICI ! Multumim mult :*

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  


(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu