☂ Tag 3 & Chestionarul lui Proust ☂

sâmbătă, 16 aprilie 2011
  Buna fetelor.Ce vreme oribila ... De doua ore m-am trezit si parca tot adormita sunt ! Dupa ce fac postarea ma mai bag la o portie de somn ...
  Zilele trecute am primit de la fete 2 taguri dragute.Sa trecem la treaba !
 

 ~ Tag 3  ~
Am primit acest tag de la : Gya,Denisa,B-girl-Addicted to nail polish.Va multumesc!

3 culori preferate
  • Roz piersica
  • Navy blue
  • Verde olive
3 melodii preferate...
  • Adele - Somene like you/Rolling in the deep 
  • Sak Noel - Loca People
  • JoJo ft. Travis Garland - When Does It Go Away
3 piese vestimentare preferate...
  • Jeans
  • Rochita
  • Balerini
3 materii preferate...(liceu/facultate)
  • Franceza
  • Psihologie
  • Geografie
3 băuturi preferate...
  • Suc natural
  • Ceai
  • Sirop natural
3 mâncăruri preferate...
  • Pizza
  • Snitel
  • KFC
3 deserturi preferate...
  • Orice prajitura cu visine
  • Tort de mere
  • Prajitura Rumos Pupos
3 calităţi...
  • Amabila
  • Politicoasa
  • Sociabila
3 defecte...
  • Nu pot sa stau suparata
  • Prea sensibila
  • Nu imi impartasesc durerea 
3 persoane la care ţii cel mai mult (prieteni)...
  • MAMI
  • Sora mea
  • Bogdan (prietenul meu)
3 persoane pe care le urasti...
  • Precum am spus mai sus eu nu as putea sa stau suparata pe cineva,deci nu am cum sa urasc pe nimeni !
3 obiecte la care nu ai putea renunţa...

  •  Calculator
  • Blog
  • Telefon
3 profesori pe care nu îi suporţi...
  • Am profesori care nu sunt pe placul meu,dar nu as putea spune ca nu ii suport .

3 profesori de gaşcă...
  • Profesorul de istorie
  • Profesoara de chimie
  • Fostul profesor de romana
3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate...
  • haha .. aici o sa zic doar unul : BOGDAN,my boyfriend :x.Si chiar nu mint ! Am cele mai bune gusturi :)) ..
3 ţări pe care ai vrea să le vizitezi...
  • Franta
  • Anglia
  • Italia
3 dorinţe...
  • Sa nu fiu dezamagita
  • Sa am persoanele dragi langa mine
  • Sa primesc dupa cum fac
3 chestii cu care te lauzi...
  • Ma laud cu perosanele care le iubesc si atat.
3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci...

  • Sa imi tund parul scurt
  • Sa o mint pe mami
  • Sa mananc broaste :-&
3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut...
Nu am nici un regret.

3 lucruri pe care regreţi că nu le-ai făcut...
Nu regret nimic.
~ Chestionarul lui Proust ~
Primit de la Dalyda Make-up, Gossip City, LAURA'S CORNER, Denisa, Gya.Va pup si va multumesc dragele mele !

1. Principalele mele trasaturi:
  • Vesela
  • Sociabila
  • Sensibila

2. Calitatile pe care doresc sa le intalnesc la un barbat:
  • Tandru
  • Respectos
  • Fidel

3. Calitatile pe care le prefer la o femeie:
  • Modestia
  • Sinceritatea
  • Inteligenta

4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei:
  • Firea lor
  • Sinceritatea
  • Cat de saritori sunt atunci cand am o problema

5.  Principalele mele defecte:
  • Lenesa
  • Ma plictisesc repede

6. Indeletnicirea mea preferata:
  • Make-up
  • Consiliere

7. Fericirea pe care o visez:
  • Familie sanatoasa
  • Un viitor frumos alaturi de my boyfriend :D

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire?
  • Pierderea persoanelor pe care le iubesc

9. Locul unde as vrea sa traiesc?
  • Amsterdam :))
  • Paris :x

10. Culorile mele preferate:
  • Le-am mentionat in primul tag.

11. Floarea care imi place:
  • Trandafirul

12.  Pasarea care imi place:
  • Randunica

13. Prozatorii mei preferati:
  • Emily Bronte

14. Poetii mei preferati:
  • Mihai Eminescu

15. Eroii mei preferati din literatura:
-

16. Eroinele mele preferate din literatura:
-

17. Compozitorii mei preferati:
  • Hm... nu prea am.

18. Pictorii mei preferati:
  • Leonardo da vinci

19. Eroii mei preferati din viata reala:
  • Nu am.

20. Ce urasc cel mai mult:
  • Minciuna
  • Prefacatoria

21. Calitatea pe care as vrea sa o am din nastere:
  • Mi-ar fi placut sa am talent ori la pictura.ori o voce ca a Adelei.

22. Cum as vrea sa mor:
  • Implinita
23. Greselile care imi inspira cea mai mare indulgenta:
  • Daca stii sa iti exprimi parerea de rau,nici o greseala nu e de neiertat.

24. Deviza mea:
  • "Doamne, ţine-mi sufletul în bucurie sau tristeţe, în zâmbete sau lacrimi, dar nu lăsa să devină vreodată gol."

    V-as ruga frumos sa ma scuzati daca mai este vreo fata care m-a taguit si nu am trecut'o in postare.Lasati-mi un comment si atentionati-ma ! 

Un weekend placut va doresc !
 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu