NOTD - Newspaper nails ♡

joi, 21 aprilie 2011
  Hello girls !
  Nu v-am mai aratat de ceva timp un NOTD,asa ca astazi o sa va arat o  incercare de newspaper nails.
  Am vazut pe blogurile mai multor fete despre tehnica aceasta cu 'ziarul pe unghii' si m-au facut curioasa.Pentru ca my sister s-a oferit voluntara pentru prima mea incercare azi o sa-i vedeti mainile de handablista ale surorii mele(asta ca sa intelegeti ca nu prea are timp sa si le ingrijeasca).
  Ce va trebuie ?
  • un ziar
  • o oja deschisa la culoare(crem,roz,etc)
  • un lac de unghii
  • spirt
  Tehnica este destul de simpla :
  • se aplica oja pe unghii(de preferat in doua straturi)
  • se lasa sa se usuce bine(10-15 minute)
  • se taie ziarul bucatele indeajuns sa poata acoperi unghia
  • dupa ce oja de pe unghii s-a uscat foarte bine se inmoaie o bucata de ziar in spirt,iar apoi se aplica pe unghie
  • timp de 15-20 de secunde tineti apasat pe unghie,iar apoi indepartati bucatica de ziar(daca va raman pe unghie reziduri de la ziar le puteti indeparta cu degetul inmuiat in putin spirt)
  • ultimul pas pentru 'newspaper nails' consta in aplicarea unui strat de lac de unghii transparent
   Asta a iesit pe unghiutele surioarei mele :





   Nu mi-a iesit mie foarte bine,dar tinand cont ca e prima incercare,se accepta.
  
O zi frumoasa va doresc !
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu