LOTD - ╰☆╮ Over the rainbow ╰☆╮

sâmbătă, 9 aprilie 2011
   Hei ! :*
   Pentru astazi v-am pregatit un machiaj inspirat de un curcubeu ce a aparut pe cerul innorat de afara ...cum l-am vazut am zis "Gata,stiu..asta e momentul perfect pentru inspiratie ! " Si asa m-am apucat de treaba..
   Am vrut ca pe pleoapa mobila sa imprim curcubeul (culoarea,veselia),iar restul sa exprime vremea inchisa! Imi place look'ul de azi (nu sunt narcisista de fel ) pentru ca atunci cand tin pleoapele deschise se vede doar parte ce exprima vremea inchisa,iar cand ochii sunt intredeschisi,sau deschisi se vede si  bucatica de culoarea (asa zisul curcubeu),exact cum s-a intamplat si afara:in atmosfera innorarata a aparut veselul curcubeu !

  


Produse folosite pentru ochi : 
am uitat sa pun poza cu tusul de la Sephora cu sclipici (l-am aplicat in 3 straturi si imi place cum se vede)

Produse folosite pentru fata si buze:

 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu