Giveaway Winner : "O carte este un dar pe care îl poţi deschide iar şi iar.”

luni, 17 octombrie 2011
  Buna fetelor ! 
  Nu ar fi fost frumos din partea mea sa va fac sa asteptati, de aceea am ales sa plec de la scoala cu doua ore mai devreme ca sa anunt norocoasa castigatoare a unei carti de pe Libirs.ro .
  Stiti ca glumesc, nu? :)) Am plecat de la scoala pentru ca am fost nevoita sa merg la medicul de familie.. Un nenorocit de paianjen m-a muscat de pleoapa si mi s-a umflat ochiul :(. Sper sa-mi treaca repede !
  Hai ca ma iau cu vorba si nu va mai zic castigatoarea astazi. Vreau mai intai sa va multumesc mult pentru participarile voastre si pentru sugestile de lectura. O sa va povestesc pe indelete intr-o alta postare,despre pasiunea mea, care are un loc aparte in viata mea si anume cititul.
  Multumesc mult Libris.ro pentru ocazia de a oferi unei fete o bucurie !

  Acestea au fost inscrierile :




  Si castigatoarea aleasa de List Randomizer este :
 

  Maria-Emanuela Coman va primi cartea dorita, adica Invata engleza cu Andrei Bantas - Traducerea si retroversiunea ! Multa bafta la examenul de licenta ! Astept un email la adresa charmy_bunny@yahoo.com cu datele tale, timp de 48 h.

 Pentru detalii ,propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu