LOTD - Simple smokey brown eyes (step by step)

duminică, 30 octombrie 2011
 Hello my sweeties !

   M-am hotarat sa va arat astazi un smokey brown suuuper simplu de facut, simplu de purtat si de adaptat la orice tinuta si in orice moment al zilei. Zic simplu deoarece pentru machiajul ochilor aveti nevoie de un singur fard. Eu am ales sa folosesc fardul Dark Gold din kit-ul 3 in 1 All Dark, de la Pure Touch (review aici), din cauza ca aceasta culoare pune in evidenta foarte bine ochii verzi, dar se potriveste de asemenea si ochilor albastrii si caprui.

  •   Haideti sa incepem cu primul pas si anume aplicarea fardului pe pleoapa mobila cu ajutorul unei pensule.


  • Apoi cu o pensula fluffy, blenduim bine culoarea din pliul pleoapei pana aproape de spranceana si conturam linia genelor inferioare cu aceeasi nuanta de fard. 


  •  Urmatorul pas consta in aplicarea unui mascara pe gene.

  • Si nu in ultimul rand ne ocupam de machierea fetei si a buzelor. Eu am aplicat un primer de fata, fond de ten, pudra, blush si pudra bronzanta, dupa care am completat look-ul cu un ruj roz aprins.


 Si gata look-ul ...


  Produse folosite pentru machiajul fetei:

Pentru ochi am folosit :

Pe buze am folosit :
 Sper ca v-a placut acest articol si ca va este folositor !

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu