Review colectiv Gliss Ultimate Repair : Sampon + Balsam + Masca

luni, 3 octombrie 2011
  Buna fetelor !
  Asa cum v-am zis acum ceva timp, am fost selectata ca trender in campania Gliss Ultimate Repair.
  Am primit spre testare 3 produse :
    • Sampon Gliss Ultimate Repair 200 ml
    • Balsam Gliss Ultimate Repair 200 ml
    • Masca de par Gliss Ultimate Repair 300 ml
Sampon Gliss Ultimate Repair
  Despre acest sampon  vreau sa va spun ca e pe placul meu. Trebuie sa mentionez ca am parul vopsit, uscat si putin degradat la varfuri. Nu imi ingrasa parul, curata parul foarte bine si nu mi-a facut absolut deloc matreata. E foarte ok pentru parul meu, insa pentru mama mea care are parul gras nu este potrivit deloc. I se ingrasa parul la 2 zile si din cauza lui facut o invazie de matreata ... So, nu il recomand sub nici o forma persoanelor cu parul gras/cu tendinte de ingrasare si nici normal !

Balsam Gliss Ultimate Repair 
  Balsamul acesta imi este indiferent, de aceea nu prea am ce sa va spun despre el. Face aceleasi lucruri pe care le face orice alt balsam. Face parul moale si usor de pieptanat, dar nimic altceva.
  Dar totusi, eu nu inteleg un lucru la toata gama aceasta ... De ce scrie pe ambalaj :  "With 3 x liquid keratin complex " ??? Are de 3 x mai mult complex de keratina decat ce??  Decat firul de par, zacusca, sau mamaliga ... ? Daca totusi vroiau sa se exprime corect ar fi trebuit sa puna o "*" dupa expresie si undeva pe eticheta sa mentionez fata de ce este mai concentrat nivelul de keratina din  compozitia produselor. Ciudat !


Masca de par Gliss Ultimate Repair
  Despre masca de par din aceasta gama am numai cuvinte de lauda. De obicei nu folosesc balsam si in favoarea lui aleg aceasta masca. Face parul matasos, stralucitor si ii da volum :X Love it !
  Imi place la ea faptul ca e in cantitate mare si ca actioneaza foarte rapid, asa cum scrie si pe eticheta are timp de actiune de 1 minut.
  E foarte hranitoare si miroase demential, la fel ca si restul produselor din aceasta gama .. Au miros de vanilie (cred), dulceag si care, din pacate nu ramane decat foaaarte subtil pe par, dupa spalare.





  In consecinta, imi place samponul, nu sunt fana a balsamului si ador masca de par din aceasta gama ! Sunt la al doilea recipient de sampon, dupa o luna de folosire si masca de par este abia trecuta de jumatate.


P.S. : Postarea cu numarul ♥ ♥ ♥ 200 ♥ ♥ ♥! Yepppyyy !
 
Pentru detalii ,propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu