Review & Swatches - Kit de farduri ' 3 in 1 All Dark' de la Pure Touch

vineri, 14 octombrie 2011
 Dupa cum va puteti da seama, astazi va vorbesc de kit-ul de farduri de pleoape minerale de la Pure Touch. Stiti ca iubesc firma asta, nu? In caz ca nu ati vazut atunci , va invit sa cititi si celelate review-uri la produsele Pure Touch pe care le detin, respectiv fondul de ten si anticearcanul mineral pe care le iubesc.


Ce spune producatorul ?
DarkGreen:  fard verde cald de intensitate medie si cu reflexe foarte discrete metalice. Se poate folosi in machiajul intregii zile, inclusiv in combinatii de culoare sau in cele mai diverse tehnici de machiaj. Nuanta calda complimenteaza toate tipurile de piele cu subtonuri calde si totodata creeaza aparente diferite in functie de tonul de baza al acesteia.

 Care este parerea mea ?
Imi place aceasta culoare deoarece poate fi folosita in mai multe tipuri de machiaj. La un green smokey eyes ar arata superb, dar arata foarte bine si in combinatie cu alte culori, de exemplu cu celelalte doua culori componente ale kit-ului, sau intr-un machiaj de zi, folosit singur pe pleoapa, ori in combinatie cu alte nuante .




  Ce spune producatorul ?

DarkGold: fard maro-gri mediu cu reflexe foarte discrete metalice aurii. Foarte potrivit pentru machiajul sofisticat din timpul zilei, aduce de asemenea o tusa eleganta alaturat machiajului de seara. Desi culoarea poate fi considerata in gama celor neutre, subtonurile calde si reflexele metalice o imbogatesc discret, dar sesizabil, ajungand sa o faca foarte deosebita in spectrul ei.

 Care este parerea mea ?
Acest fard este preferatul meu. Culoarea e cu adevarat speciala si ador sa o port. Imi plac mult reflexele aurii discrete si modul cum se blenduieste pe pleoape. 
Mai jos v-am atasat o poza in care am purtat un look, in care am realizat machiajul ochilor doar cu ajutorului acestui fard mineral. Este un smokey foarte simplu, de zi (usor de transformat si intr-un smokey de seara prin adaugarea unui fard negru si blenduite impreuna ), pentru care am aplicat fardul DarkGold pe pleoapa mobila apoi l-am blenduit spre spranceana. Imi place mult cum imi scoate in evidenta nuanta de verde a ochilor mei.
Ce spune producatorul ?
Dark  Blue: un fard albastru stins de intensitate medie cu reflexe foarte discrete metalice. Datorita nuantei echilibrate este potrivit pentru toate tipurile de machiaj pentru ca se poate aplica atat in tuse fine de contur cat si pentru colorarea pleoapei pana la pliu sau chiar pentru momentele in care va doriti un smokey nu foarte dramatic.

 Care este parerea mea ?
Acest fard e potrivit pentru orice tip de machiaj. Mie imi place sa il folosesc in combinatie cu alte tonuri de albastru, dar si singur pe pleoapa, pentru ca nu este foarte intens si poate fi purtat foarte bine in timpul zilei. La fel ca si celelalte culori se intinde foarte bine pe pleoapa, iar textura sa se potriveste foarte bine si la un smokey negru. Particulele de fard sunt foarte fine si se intind extraordinar de bine pe pleoapa. E lucrul care imi place cel mai mult la fardurile din acest kit.


Alte informatii :
  •  Trebuie sa mentionez ca in pozele de mai sus nu am folosit in prealabil niciun fel de baza sau primer pana a aplica fardurile Pure Touch.
  • Cantitatea unui singur recipient este de 5 g
  • Kit-ul se pot achizitiona de pe site-ul PureTouch.ro , la pretul de 53 lei

Va las acum cu un machiaj de seara/club/petrecere facut cu ajutorul celor trei farduri componente ale acestui kit !


Sper ca v-a placut !

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu