ೋ LOTD - Say hello to fall ೋ

joi, 27 octombrie 2011
  Hello my dear bunnies ! 
  Pentu astazi v-am pregatit un look tomnatic, in stilul meu, care sper eu sa va placa. Din pacate/fericire look-ul a fost facut cu ceva timp inainte pana sa mi se intample patania cu muscatura de paianjen si zic din fericire, pentru ca altfel nu aveam ocazia sa va mai arat un look de-al meu pana cand imi trecea rana de la ochi.
  In legatura cu ochiul meu, va multumesc mult pentru griji ! Nu va spun ce paianjen m-a muscat ca va speriati, in schimb conteaza ca acum ochiul e foaaaaarte bine si peste o saptamana ma voi putea machia din nou. Yepyyyy !






Pentru a creea acest look am folosit pentru machiajul ochilor : 
 
Pentru machiajul fetei am folosit :
 
Pe buze am aplicat :

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu