▧ NOTD - Broken Strings ▧

marți, 25 octombrie 2011
   Hi girls ! In timp ce ascultam muzica, respectiv melodia Broken Strings de la James Morrison si Nelly Furtado (de acolo si numele postarii de astazi.), am gasit in calculator cateva poze cu o manichiura de-a mea mai veche,cred ca am purtat-o in vara care a trecut (si de care imi e dor).
   Nu obisnuiesc sa port oja crackle/crapacioasa 'in exces', dar de data aceea am folosit oja neagra crackle de la Seventeen pe toate unghiutele + o oja de la Avon, un turquoise dragut.




  Pana cand imi va trece rana de la ochiul stang, de unde a binevoit sa ma muste un dragutel paianjen, va las cu o poza facuta aseara din plictiseala, care din nu stiu ce motiv imi place. Asa cum observati e mascat bine ochiul :)) Nu vreau sa va sperii !


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu