Review - Make-up Brushes Set from BornPrettyStore.com

miercuri, 12 octombrie 2011
  Hello girls !
  Am cam chiulit zilele astea, dar ce sa fac acum.. Organizez balul bobocilor in liceu si e zarva mare. O sa va vorbesc mai multe despre asta intr-o alta postare, asa ca acum sa revenim la subiectul postarii de astazi.
  Cei de la BornPrettyStore.com, au fost draguti si mi-au trimis pentru a testa un set de pensule. La capitolul pensule stau cel mai rau in trusa mea de  make-up si  le-am ales deoarece cautam ceva accesibil, de calitate si cu care sa-mi fac treaba asa cum trebuie.

  Acesta este setul de pensule:



Asa arata portfardul, care este pur si simplu adorabil :
 
Va voi spune cateva cuvintele despre fiecare pensula din cele 7, pe care le are in componenta aceast set.

Pensula pentru pudra/blush.  




   Nu este cea mai pufoasa pensula pe care o am si nici cea mai densa, dar aplic foarte bine cu ea blush-ul. A naparlit putin dupa prima spalare, dar acum e ok.   Cantitatea de produs dorita se ia din recipient foarte bine si faptul ca nu este densa, atunci cand aplic blush-ul este un avantaj, deoarece blenduieste mai bine si nu da senzatia de culoare pictata, ci face blush-ul sa arate natural, soft. 


Pensula pentru aplicarea fardului



  Aceasta pensula e perfecta pentru aplicarea fardului pe pleoapa superioara. Nu ii cad perii si are aplicare precisa. Nu este foarte foarte flexibila, de aceea nu poate fi folosita si pentru a blendui culoarea.


Pensula cu buretel pentru aplicarea fardului
  Am trecut de mult de stadiul in care aplicam fardul de pleoape cu buretelul, dar o pensula cu buretel nu strica niciodata. Eu o folosesc la machiajele care necesita aplicarea de fard cu sclipici, deoarece fixeaza foarte bine, sau la fixarea pe suprafata data cu fard a particulelor de sclipici.


Pensula pentru conturul buzelor
  Cred ca aceasta este pensula mea preferata. De ce ? Este perfecta pentru definirea conturului buzelor atunci cand folosesc un ruj puternic colorat si nu numai. Eu o folosesc si pentru aplicarea eyeliner-ului. E foarte precisa si usor de manevrat, iar linile obtinute sunt foarte subtiri.


Pensula in unghi
  Folosesc aceasta pensula pentru aplicarea fardului de sprancene si pentru aplicarea fardului pe pleoapa inferioara. Imi place faptul ca este subtire si totusi precisa. Ei nu ii cad perii si in poza e ciufulita pentru ca abia ii " facusem baie ".


Pensula pentru aplicarea rujului
 E destul de ok, doar ca mi-as fi dorit sa aiba firele mai scurte si mai compacte pentru a fi putin mai rigida. Nu a prezentat probleme in ceea ce priveste caderea perilor si nu se zbarleste dupa spalare.


Pieptene pentru gene si sprancene

   Cred ca pieptenele pentru sprancene si gene nu trebuie sa-i lipseasca nici unei fete. Eu folosesc partea zimtata a acestuia pentru a imi desparti genele, in caz ca rimelul le lipeste intre ele, iar celalta parte o folosesc atunci cand imi pensez spracenele, aceasta ajutandu-ma sa le tund.




   Daca  v-a placut review-ul meu si doriti sa achizitionati acest set de pensule, il gasiti disponibil pe site-ul BornPrettyStore.com , la pretul de $4.74 , iar daca folositi codul JAYCEJ61 (am pus imagine si in sidebar) pana la 31 Decembrie veti avea reducere de 10 % la comanda voastra (nu trebuie neaparat sa achizitionati setul de pensule prezentat pentru a putea folosi codul).


Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu