Review - Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle

miercuri, 28 decembrie 2011
  Buna fetelor ! 

   Cred ca ati citit multe pareri despre demachiantul de la Liz Earle, a devenit si preferatul meu, de aceea am decis sa va zic si eu cate ceva cuvinte despre el.
   L-am primit insotit de mai multe brosuri cu detalii despre gama de produse Liz Earle si doua batistute de bumbac, asa imi place mie sa le spun, cu ajutorul carora se indeparteaza produsul de pe fata.

   Are consistenta unei creme, se aplica de ten cu ajutorul degetelor sau a unei dischete demachiante, dupa care, cu ajutorul batistutei (vezi in imagine) inmuiata in apa calduta se sterge fata, apoi clatiti cu apa rece pentru a inchide porii si a lasa fata stralucitor de curata. Curata foarte bine orice produs cosmetic de pe fata, are un miros fresh, care te invioreaza, poate si putin mentolat si lasa pielea fina, cu aspect sanatos.

   Il folosesc de mai bine de 3 luni si datorita lui pielea mea arata mai bine, are un aspect sanatos, si un lucru evident, care imi place este faptul ca diminueaza porii si reduce aparitia cosurilor.
  Contine ingrediente naturale si active si folosit regulat, intr-adevar imbunatateste vizibil aspectul tenului.

  Recipientul este opac, are 100 ml si este dotat cu pompita de dozare, lucru bun si igienic, care il face usor de folosit. 

  Aici gasiti lista si detaliile despre ingrediente si de aici poate fi achizitionat, la pretul de 13.75 lire. E un produs pe care il recomand persoanelor care se machiaza, pentru ca indeparteaza foarte bine orice urma de machiaj, dar si pentru persoanele care nu se machiaza des, deoarece hidrateaza,curata pielea de micile impuritati si e o placere sa il folosesti.


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu