Review + Swatches - Lip Tint Astor (200 Grenadine)

vineri, 2 decembrie 2011
  Hello girls !

  Astazi va vorbesc de un produs, relativ nou, pe care il detin de ceva timp, anume Lip Tint-ul de la Astor, in nuanta 200 Grenadine.
  L-am castigat pe pagina de facebook Astor Romania si haios a fost cand l-am primit ca tata m-a sunat si mi-a spus : "Ai primit un colet !" , logic, i-am spus sa il desfaca sa vada despre ce e vorba si raspunsul lui a fost : "Habar nu am ... E o carioca rosie si la un capat are o guma alba si miroase frumos!" Hahaha... M-a bagat in ceata de tot cand mi-a spus asta  si mare mi-a fost surpriza cand am venit acasa si am vazut despre ce era vorba.


Parerea mea despre acest produs :

   Initial nu am fost incantata de el, pentru ca aveam buzele uscate si se vedea foarte urat aplicat pe buze, in schimb dupa ce buzele mele si-au revenit a inceput sa-mi placa. 
   E de admirat rezistenta lui pe buze si nuanta lui care poate fi foarte usor adapata la orice machiaj, spun asta pentru ca nuanta de pe buze variaza in functie de cantitatea care e aplicata. 
   Nu usuca buzele, din contra, le hidrateaza si are un miros foarte placut (pe mine ma duce cu gandul la ...capsuni). Din cate am observat eu se consuma foarte greu si un minuns pe care l-am sesizat ar fi faptul ca daca nu este folosit o perioada de timp mai indelungata (~ 2 saptamani), varful carioca se usuca.


P.S : Nu uitati ... Daca va place machiajul cu care am participat  la concursul de make-up al Monei si doriti sa ma ajutati sa castig apreciez daca dati un like paginii From Mona With Gloss si apoi un like la poza mea din albumul Monei de pe facebook (click aici). Multumesc mult !

Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥

 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu