❆ Winter series (New Year’s Eve Make-up) ❆

vineri, 30 decembrie 2011
  Hello my sweeties !

  M-am intors acasa, din mini-vacanta mea de la sora mea si ma simt foarte bine, plina de idei si cu bateriile incarcate va pregatesc niste postari care sper eu sa va placa.
  M-am gandit sa va arat astazi machiajul pe care eu il voi purta in noaptea dintre ani. Cu ocazia asta va doresc, dragele mele, sa fiti fericite, sanatoase, frumoase si sa va bucurati de persoanele dragi in anul ce bate la usa, speram noi un minunat an 2012.


5 - sclipici no name argintiu


 OCHI: 
  • Primer de ochi Elf
  • gene false KkCenterhk ES A812
  • Paleta Manly - 64 culori
  • Tus lichid Farmasi
 
FATA:
 
BUZE:
  • M.A.C Superglass Lipgloss - nuanta Disco Blend
 
Va las cu niste poze funny, in care am transformat look-ul foarte usor, intr-un look fantasy.
Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu