Review - Sapunuri ON LiNE Liliac & Masline

luni, 26 decembrie 2011
Buna fetelor ! 
Astazi va voi vorbi despre doua sapunuri cu arome de liliac si masline, din gama ON LiNE.

   Dintre cele doua sapunuri lichide despre care va voi vorbi astazi, cel cu aroma de liliac este preferatul meu in ceea ce priveste mirosul. Imi place liliacul, am si parfumuri cu aroma asta. Sapunul cu masline e preferatul meu in ceea ce priveste nivelul de hidratare. Mi se pare mai hidratant decat cel cu liliac, si mirosul lui e unul placut, nederanjant.
   Sapunurile din aceasta gama sunt sapunuri bune, care curata, fac spuma, miros frumos, hidrateaza si lasa pielea curata si catifelata.
   Imi place faptul ca au pompita si poti doza cantitatea de care ai nevoie, cu usurinta. Fata de un sapun solid este mai usor de folosit. 
   Un minus cred ca il reprezinta consistenta, care este putin vascoasa, dar eu obisnuiesc sa o diluez cu putina apa.


Un recipient de 500 ml, costa in jur de 10 lei si se gasesc intr-o gama variata de arome :Liliac, Magnolie, Tei, Lacramioare, Lapte&Miere, Castravete, Mere.
Se gasesc pe rafturile marilor retele de hypermarketuri (Carrefour, Real, Cora, Auchan, Kaufland, Selgros), supermarketuri, benzinarii.



Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 

 Kisses from Honeÿ Bunny


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu