A venit ..... Mosul Cosmetic Plant ♥ !

vineri, 9 decembrie 2011
    Stiati cat de draguti sunt cei de la Cosmetic Plant ? Am primit acum o saptamana un e-mail, de la Gloria
care imi cerea adresa, ea recomandandu-se ca ajutor al Mosului, dorind draga de ea sa ajunga mai repede si mai sigur la mine, decat sa se apuce sa ma caute in lista copiilor/iepurasilor cuminti ^_^.
    La cateva zile, Mosul a sosit la mine la usa, mai precis curierul cu un colet dragut cu patru produse Cosmetic Plant, pe care asa cum si mama a fost surprinsa, la fel ca si mine, le-au nimerit perfect cei de la Cosmetic Plant, deoarece doua dintre ele, mi le doream de ceva timp si luna aceasta mi le pusesem pe listuta sa mi le fac cadou.Perfect, nu-i asa ?
    Acestea sunt minunatiile primite si de care m-am bucurat foarte tare ca le-am primit, pe aceasta cale multumindu-le celor de la Cosmetic Plant ! Sunteti minunati ! 
    Ahh ... Si apropo, va multumesc voua, dragele mele pentru ca ma cititi, deoarece in urma unui sondaj realizat de Cosmetic Plant pe pagina lor de facebook, m-am clasat in primele 10 bloguri de beauty cele mai citite din Romania. Wow, what a feeling :"> ...


    Rugamintea mea este urmatoarea, am creeat acest poll pentru a putea tine cont de preferintele voastre, in privinta postarii review-urilor produselor de mai sus pe blog. Asadar, v-as ruga sa votati in functie de ordinea pe care o preferati ca review-urile produselor sa apara pe blog.



 Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥
  (\_ _/) ♥
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu