About Zaysha & LOTD - Inspired by blue headband :)

sâmbătă, 28 mai 2011
  Buna fetelor ! Ce zi frumoasa si insorita a fost astazi, asa-i fetelor ? 

  Asteazi  vreau sa va vorbesc despre Zaysha, un magazin online de accesorii pentru par( inclusiv si pentru mirese ) .
  De cand am descoperit site-ul mi-am facut un fel de wishlist,dar deocamdata am reusit sa-mi iau decat un singur lucru,o bandana de par albastra.V-am spus acum cateva zile ca vreau sa mai renunt la roz si chiar asa am facut, m-am axat pe o alta culoare.Sunt foarte incantata de ea !
 Despre serviciile oferite de Zaysha, tin sa mentionez ca  am fost foarte multumita,am primit produsul prin posta in doar cateva zile (se poate trimite si prin curierat),iar calitatea bandanei, va spun sincer ca m-a impresionat.Este superba
 Recomand cu drag magazinul online Zaysha!!!

  Aveam in plan sa va arat astazi primul meu OOTD,dar m-am razgandit.. :D Astazi va arat un look inspirat de bandana achizitionata de pe Zaysha,iar maine un OOTD cu look'ul de astazi,inclusiv si bandana.
  Nu am poza facuta paletei folosite in creearea lookului,dar de data viitoare voi incepe sa postez si produsele folosite,la dorinta voastra. 
  De-abia acum mi-am dat seama ca mai am un look asemanator pe blog ...dar totusi sper sa va placa !



 
Va place bandana  ? Despre machiaj ce parere aveti ?
P.S: Am emotii pentru maine cand o sa va arat primul meu OOTD :-s ... 

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu