My first OOTD - Celestial Purple ♥‿♥

duminică, 29 mai 2011
  Hehe .. Asa cum v-am promis astazi inaugurez pe blogul meu, rubrica OOTD.
  Mentionez inca de pe acum ca nu o sa postez foarte des outfituri,din diferite motive,ci doar cand consider eu ca o tinuta merita sa fie fotografiata si postata pe blog.
  Precum bine stiti i'm in love with the blue bandana from Zaysha :x , asa ca am inclus-o in outfitul de astazi fara sa stau prea mult pe ganduri.
  Tinuta este una simpla:
 Camasa mov no name
Pantaloni scurti ( jeans ) no name
Curea Kenvelo
Sandale Atmosphere
Bandana Zaysha
 Machiajul pe care l-am purtat la acest outfit este cel din postarea anterioara,cu mici modificari,dar o sa va atasez o poza si cu el.



 Huh .. :D Cum va asteptati sa arate Honey Bunny ? V-a dezamagit ?
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu