LOTD - Pink light beam & Random photos(concert)

duminică, 22 mai 2011

  Hello girls ! 

  Zilele acestea(20-22 mai) este 'Festivalul muzicii' in Rm. Valcea,iar aseara impreuna cu gasca vesela am fost la distractie.Au cantat Impact,Alexandra Ungureanu & Crush si multi altii,dar eu am ascultat decat cele doua trupe.Ne-am distrat pe cinste.Am cantat,am dansat,am mancat,am tipat...A fost superrr !
 Si pentru ca si la concert trebuie sa fim frumoase si aranjate acesta este look-ul pe care l-am purtat eu ieri:



  O sa vedeti mai jos si tinuta mea ca sa va puteti da seama mai bine de ce am ales sa port roz.Am vrut sa fiu o bombonica :"> ...

  Si pentru ca mai aveam doua gagici de machiat,una fiind sora mea si cealalta fiind prietena ei cea mai buna,Cici,sa va arat ce a iesit ..
  Ea este Cici,iar pe sora mea nu am mai apucat sa o pozez in detaliu,dar o sa o vedeti putin mai jos si pe ea :D.



  Sper sa nu va plictisesc prea tare,dar tinand cont ca nu mi-ati vazut decat fata pe blog(probabil v-ati plictisit de ea),asa ca va pun aici si niste poze de aseara.

Papuceii veseli :x
Gata de distractie ( Cici & Me )
Inainte de concert ( Cici & Me )

Arata-le tu Cici cum se face !
Me,Florin(varul meu) & Cici
Cici & sora mea,Oana
Alexandra Ungureanu in concert
Ne cam dureau picioarele :))  (Cici & Me)   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu