Random talk & Mickey my cat (*_*)

luni, 30 mai 2011
  Buna,buna gagicilor ! :* 
  Pe cine nu ati mai vazut voi de mult timp ?? Aaa ?? Mickey :)) ? Right ! 

 Astazi va las cu o postare mai scurta pentru ca ma grabesc sa plec la scoala ... Olimpicii din toate judetele tarii au venit la Valcea sa dea bacalaureatul,iar noua ni s-au decalat orele de curs din cauza lor.Inaninte eram de dimineata,iar acum incep la 13:00-14:00 si termin la 20:00, asta timp de doua saptamani 8-| ... In fine,mie imi convine,chiar aveam nevoie de o schimbare !

 Imi place sa invat dimineata,parca pricep mai repede,sunt mai odihnita si ma concentrez mult mai bine.Voi cum invatati mai bine ? 

 Revenind la Mickey... Astazi aveti ocazia sa il cunoasteti pe al sau big brother.Say hello to Moody :D ! El e mereu morocanos si lipsit de chef de joaca,deci ..total opusul lui Mickey !

 Acum sa va arat pozitia lor preferata de dormit ...

  Sunt niste dulcici si se inteleg atat de bine,cum nici eu nu ma inteleg cu sora mea :))) ! Cel mare,Moody ii face pe plac lui Mickey mereu ( de ar face si sora mea la fel :-" ) ....

  Eu am fugit la scoala,iar pana data viitoare Mickey va trage o privire smechera,sa nu-l uitati ! 

 
  (\_ _/)♥
  (='.'=)♥ 
  (\_ _/) ♥ 
 Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu