LOTD - ✮ Hummingbird ✮

luni, 2 mai 2011
  Hello my dears :* ...
  Sper ca pe la voi vremea e mai frumoasa si nu ploua asa cum a plouat la mine toata ziulica .. :( Nu prea am eu chef de nimic,dar cand ma gandesc ca maine am teza la romana ma apuca durerile de cap si mai rau.Am avut o zi grea si la scoala,dar am terminat-o cu bine (un 10 la biologie,yuppy) si tot o sa mai am in saptamanile ce urmeaza...Incep tezele,ascultarile si lucrarile..Oh My God !
  Nu va mai plictisesc cu problemele mele,sunt sigura ca si voi aveti destule..Sa trecem la machiajul pe care vi l-am pregatit pentru astazi.Se numeste ' Hummingbird ' pentru ca imi plac foarte mult pasarile colibri ,sunt fascinata de ele :x ...
  Cu acest machiaj am participat la concursul organizat de Miss Z ,unde tema consta in realizarea unui machiaj care sa ne puna in evidenta trasaturile si ca diferentele sa fie semnificative si vizibile sa ne pozam before & after.Sper sa-i placa :">!
  Nu mai arat cum si ce culori am folosit pentru ca nu cred ca va interesa pe cineva,dar daca totusi este una dintre voi care ar vrea sa stie ce si cum am folosit o sa revin cu un later edit.
  Hope you like it !


 Ce parere aveti ? 
 
Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu