LOTD - ☀ Colorful Summer Morning ☀

vineri, 20 mai 2011

  Hei girls !
  A venit vremea sa imi reiau activitatea asa cum trebuie,la modul serios pentru ca am scapat de ce a fost mai greu,am terminat cu tezele,ascultarile,and so on (acum mai ai astept vacanta,iar atunci o sa fie perfect) si de azi va promit ca voi posta zilnic . Hmm ... Si ca sa va pun putin pe ganduri,o sa aveti multtee surprize din partea mea !

  Pentru astazi v-am pregatit un look pe care l-am purtat ieri,am fost la shopping ( din pacate pot sa spun ca in Valcea eu nu imi gasesc niciodata de imbracat ) si m-am simtit foarte colorata si varatica :x I like it !

 Legat de look-ul de astazi,imi place mult combinatia de mov,roz peachy si galben o sa o vedeti des in look-urile mele ! As vrea sa nu va speriati de moaca mea :)) .. .M-a prins ieri soarele si nu eram data pe fata cu protectie solara,asa ca pistruii mei s-au scaldat cum au vrut (implicit,accentuat) sub razele soarelui.







 P.S :Mi-am dat seama ca nu mai facusem un LOTD de ceva timp.V-a fost dor de fatzuca mea ? :">


Pentru detalii ,propuneri,intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu