Winners announcement : ' 3 in 1 CONTEST : Make-up , Nail Art & Creation ♥ '

vineri, 13 mai 2011
  Buna dimineata fetelor !

  Poate va interbati ce e cu mine si daca nu am somn la 6:00 dimineata,dar sa stiti ca nu-i asa.Imi pap castronelul cu laptic si cereale ,iar apoi ma imbarc catre Brasov :D (sora mea handbalista are un turneu de handbal si sa imi vizitez bunicii).

  Cum ieri s-a terminat concursul organizat de mine pe blog, 3 in 1 CONTEST : Make-up , Nail Art & Creation ♥  ,nu as vrea sa va las in suspans pana luni.Va spun sincer,mi-a fost greu sa aleg doar o singura castigatoare,pentru ca toate ati fost superbe si mi-ati placut !

  Acestea sunte decizile mele,urmand ca in fiecare zi de marti sa postez cate 5 din celelalte fete,ca sa le puteti aprecia si pe ele.




La sectiunea de make-up,castigatoarea este .........

ADINA
~ Felicitari ~

Castigatoarea sectiunii de nail-art esteee.....

 KORY_NAILS 
~ Felicitari ~

Si nu in ultimul rand,va prezint castigatoarea sectiunii a treia a concursului,sectiunea de creatie....


COSTACHE LAVINIA MONICA
~ Felicitari ~

  Va multumesc tuturor pentru participare si imi pare rau ca nu am putut sa va premiez pe toate,dar in curand urmeaza un nou concurs,asa ca fiti pe faza! 
  Felictari inca o data castigatoarelor si le voi ruga sa imi lase un comentariu cu adresa lor de mail,pentru a le contacta.
  
Acum trebuie sa plec.Va pup si va doresc un weekend minunat ! 

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny 





 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu