Random talk + NOTD - Stardust and Sparkles

marți, 1 noiembrie 2011
  Hello girls !
  Cum v-ati petrecut ziua de astazi, 01.11.2011 ? Eu nu tocmai bine ... Din pacate, nu trec printr-o perioada prea buna, din cauza mai multor aspecte, dar sunt sigura ca totul o sa fie bine. Sper ca voi sunteti bine si va bucurati din plin de zilele insorite ce se anunta.
  Peste o saptamana, pe 8 noiembrie este ziua mea de sfant si a mamicii mele. Eu sunt Gabriela si mamica mea este Mihaela. Nu stiu de ce, dar mereu ma bucura ziua asta ... mai mult decat ziua mea de nastere, cred.
  Iar .... peste doua saptamani, mai precis pe 15 noiembrie este ziua mea de nastere. In caz ca va intrebati cati ani implinesc, e simplu ... just 17.
  Sunt putin trista din cauza ca unele cititoare de-ale mele, care nu au stiut ce varsta am pana acum si totusi au citit blogul, s-ar putea gandi la faptul ca nici macar majora nu sunt si am blog de make-up, postez review-uri, imi exprim parerea, etc. Dar sper sa nu ma intelegeti gresit .. Eu cand am inceput blog-ul acesta nici prin cap nu mi-a trecut ca cineva va avea de invatat de la mine ceva, pentru ca eram novice in ceea ce vroiam sa fac, dar pe parcurs prin simpla daruire, vointa si exersare am inceput sa deprind o anumita pricepere, care m-a facut sa simt nevoia din putinul pe care il stiu si pe care l-am invatat si eu de la altii, sa il destainui si altora, sa fiu de folos. 
  Eu am initat blog-ul pentru a imi urmari progresul in ceea ce priveste make-up-ul si sunt foarte fericita sa stiu ca asa cum eu am fost determinata sa fac acest lucru din pricina unor persoane pe care le apreciez, al caror talent m-a facut sa imi doresc sa pot face si eu lucruri ce pe mine m-au 'marcat' , am determinat si eu la randul meu,  fete talentate sa dea frau acestei pasiuni, machiajul.
  Ma bucura enorm faptul ca primesc mail-uri, comentarii si mesaje pe facebook de incurajare si creste inima-n mine. Blog-ul si lumea care se invarte in jurul acestui cuvant a ocupat de ceva timp o mare parte din mine si ma simt legata de voi, mi-e drag de voi si tot ce fac aici, nu o fac cu gandul sa fiu apreciata, ci sa fiu de folos.
  Cred ca simplul fapt ca momentan sunt dezamagita/trista ma face sa ma imi exprim sentimentele pe care le am pentru voi, cele care ma urmariti si sa va spun ce inseamna pentru mine 'munca mea' aici. 
  Nu consider ca trebuie sa ai o varsta > 18/19 ca sa iti poti permite sa iti exprimi sentimentele prin machiaj sau sa iti expui parerile. 
  
  Scuzati-ma .. Acum observ ce kilometrica e postarea. Cred ca am fost prea sentimentala, dar ma mai apuca :( . Acesta este NOTD-ul pe care vreau sa vi-l arat azi. Stiu ca ati mai vazut manichiura cu sclipici, dar mi se pare cute,desi simplu, modelul de pe inelar si cred ca ii da un aspect aparte.



 
Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com  
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu