Campanie ZorileStore.ro - impresii

vineri, 6 aprilie 2012
Buna fetelor,

In mare parte v-am spus parerea mea despre acest site, iar despre campania de testare initiata de ZorileStore.ro si Blogatu.ro v-am povestit aici.

In 48 h de ore dupa ce m-am inscris am fost sunata de catre o persoana de la ZorileStore.ro pentru a confirma inscrierea, iar a 3 a zi dupa inscriere coletul a ajuns in mainile mele, prin intermediului curierului rapid Cargus.

Asa arata sandalutele pe care mi le-am ales eu de pe site si pe care  abia astept sa le port. Numarul mi s-a potrivit perfect, sunt confortabile, dar cel mai mult imi place aspectul lor, simplut si dragut.


Voi ce papucei v-ati ales?

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu