NOTD - Boom Boom Pow !

joi, 26 aprilie 2012
Buna gagici,

   Sper ca va bucurati si voi de timp superb, cum e in Rm Valcea. Sper sa tina asa cat mai mult!

   Intr-o postare anterioara va povesteam eu cate ceva despre preferintele mele in materie de unghiute primavara aceasta.. Aedvarul e ca nu am fost niciodata adepta unui singur stil, sau atunci cand apare un trend nou sa il adopt imediat, dar primavara aceasta recunosc ca mai mult ca niciodata imi plac culorile tari, care sar in ochi si pe care nu ai cum sa nu le observi.

   Humh, trebuie sa va spun un secret...... AM STAND FLORMAR IN ORASSSS!!!! YUHUUU!!!

   Numai eu stiu cat de tristuta eram din cauza ca nu ma puteam delecta cu minunatiile Flormar si salivam la orice postare care continea produse de la ei. Eiii bine, acum ma pot bucura si eu de ele. Logic, am fost in extaz cand am vazut standul si la prima vedere m-am ales cu minunatia pe care o puteti observa in poze, mai jos.


As vrea sa stiu si parerea voastra! Mie-mi place de mor  ♥ ...

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu