Review & Swatch - Fond de ten Maybelline Affinitone Mineral

marți, 3 aprilie 2012
Hello my pretty girls,

In ultima vreme am incercat mai multe fonduri de ten, printre care si cel pe care vi-l prezint astazi, Maybelline Affinitone Mineral, in nuanta 020 - Cameo.

 

Descriere oficiala a produsului pe site-ul Makeuponline.ro:

   Ritm de viata alert, stres, poluare sunt doar cativa dintre factorii care duc la sensibilizarea si imbatranirea prematura a tenului.
   Tocmai de aceea ne indreptam atentia din ce in ce mai mult catre un stil de viata echilibrat, diete sanatoase si, nu in ultimul rand, produse cosmetice sanatoase.
    Maybelline New York se inscrie in acest trend si creeaza fondul de ten Affinitone Mineral.
   Affinitone Mineral nu doar cosmetizeaza; cu ajutorul formulei sale unice, revolutionare, imbogatite cu minerale triplu rafinate, actioneaza ca un scut protector pe cat de puternic, pe atat de delicat si benefic tenului tau.
   Fara talc, parfum sau aditivi, dar cu factor de protectie solara 18, Affinitone Mineral se comporta ca o mangaiere si se adapteaza la toate nuantele si tipurile de ten, chiar si la cel mai sensibil.
   Cu Affinitone Mineral tenul este suplu si matasos, mult mai luminos si radiaza de sanatate.




 

Parerea mea despre acest fond de ten:

   In prima instanta am fost dezamagita de el, pentru ca l-am aplicat cu pensula F80 de la Sigma si tenul parea incarcat, fapt ce nu mi-a placut, dar i-am acordat o a doua sansa si l-am aplicat cu degetele, lucru ce mi-a schimbat total parerea despre el.
   Pentru tenul meu uscat, si mai nou cu tendinte de ingrasare in zona T (patesc asta in fiecare primavara, odata cu schimbarea vremii) acest fond de ten e ok, dar nu pot spune ca este chiar perfect, in sensul ca nu m-a impresionat foarte tare.
   Nuanta 020 - Cameo se potriveste tenului meu deschis la culoare si face fata pistruilor mei, dar nu atat de mult cat mi-as dori eu. Are acoperire medie (vezi poza de mai jos) si are consistenta destul de lichida (fata de Colorstay este mult mai lichid) si imi place foarte tare ca lasa pielea foarte catifelata.
   Un mare plus la acest fond de ten este faptul ca are factor de protectie 18.



Pret & de unde poate fi achizitionat:

Il puteti achizitiona de pe site-ul Makeuponline.ro , la pretul de 37,91 RON.

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu