Good to know - Cum sa faci ''Coafura fundita"

miercuri, 11 aprilie 2012
Buna fetelor,

Am cautat foarte mult timp un tutorial care sa ma ajute la realizarea unei coafuri de acest fel, pentru ca ador funditele si mi se pare foarte cute, pentru ca nu mai ai nevoie de niciun accesoriu.


Am descoperit de curand o tipa, pe al carui canal de youtube m-as uita non-stop .. 
Acesta este tutorialul pentru realizarea coafurii 'fundita'. 



P.S.1: Zilele acestea o sa plec in Maramures , la sora mea pentru a-mi petrece Sarbatorile Pascale si abia astept sa ma joc cu parul ei luung si frumos (pana la asta trebuie doar putina putere de convingere, care sper eu sa nu imi lipseasca) :))

P.S.2: Ati observat ca si vedetele 'au o problema' cu funditele?


Ce parere aveti voi despre fundite? 
Mie imi plac foarte tare si am pus mana pe cateva acesorii de par cu muulte fundite, pe care o sa vi le arat in curand.


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu