A venit Iepurasul la voi? Daca nu ... vin eu!! (Giveaway)

sâmbătă, 14 aprilie 2012
Buna fetelor,

Stiu ca nu am mai facut de ceva timp concursuri, dar timpul si problemele tehnice pe care le-am intampinat cu blogul in ultima vreme nu mi-au permis, dar no problem, recuperam noi. :D

Cu ocazia frumoaselor Sarbatori Pascale eu vreau sa va urez un Paste Fericit alaturi de toti cei dragi voua, multa caldura sufleteasca si o primavara frumoasa, cu multe impliniri!

Trecem la partea si mai pretty -> concursul!!!



Premiul este cel din imaginea de mai sus si este oferit de sponsorul Ceasuri Outlet, carora le multumesc frumos ca impreuna o sa bucuram o persoana.

Inscrierile se fac pe facebook, la acest link.

Va astept cu mare drag inscrierile!


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu