Tag - My beauty blog

duminică, 1 aprilie 2012
  Buna fetelor,

Stiuu, stiuuu ... Eu sunt cea mai intarziata in ceea ce priveste tag-urile care circula prin blogosfera, dar nu le uit niciodata,  mai ales cand le primesc de la fete dragi precum Anca, de la MakeUp your mind si Laura, de la Laura's corner.

My beauty blog


1. Care sunt postarile tale preferate?
In general imi plac postarile de tip LOTD, dar imi place sa citesc si review-uri, OOTD, hauls, DIY.

2. Ce fel de bloguri citesti?
In mare parte sunt bloguri de beauty in lista mea, dar citesc si bloguri de fashion, de impresii personale, de gatit si cam atat. :D

3. Cum ai ales numele blogului?
Lumea ma striga in general bunny, din cauza rasului meu mai colorat si a zambetului, care daca e completat cu o pereche de urechiuse, ala e un bunny indeed. :)) si de acolo Honey Bunny.

4. Ce alte bloguri te inspira?
La inceput m-am inspirat dupa bloguri ca Special KAnda Zelenca si continua sa ma inspire in materie de make-up, dar am descoperit multe bloguri care nu tin de domeniul make-up, care imi starnesc interesul, precum simpaticul blog MakeUp your mind (ador sa il citesc, ma relaxeaza si ma binedispune intotdeauna numai prin modul de exprimare si ideile sale).
 
5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita.
Aplicarea eyeliner-ului, de la Special K.

6. De ce ti-ai dorit un blog?
Totul a inceput atunci cand am vazut un material al lui Special K, pe YT si mi-a placut foarte tare. I-am descoperit apoi blogul si o urmaream cu mare interes, dupa care am inceput sa exersez si eu, si pentru a avea o evidenta a ceea ce faceam si a progresului, mi-am creat acest blog.

7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mult?
Nu stiu, nu cred ...  Sunt toate 'ale mele' si e si normal ca nu public ceva fara sa imi placa.


8. Numeste un lucru bun si unul rau in a fi bloggerita de beauty.
Un lucru bun il reprezinta mediul acesta pe care il cream, prieteniile pe care le dezvoltam, faptul ca invatam unele de la celelalte, ca uneori ne ambitionam involuntar vazand ce face nu-stiu-cine si vrem sa ajungem si noi la acele performante, iar un lucru rau, l-ar putea reprezenta timpul alocat acestei activitati, care nu e deloc putin.

9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
Nu am fost niciodata de acord cu ura, in orice domeniu ar fi aceasta .. In ceea ce priveste ura in blogosfera, sincer, nu o prea inteleg .. Suntem aici sa invatam, sa progresam, mai ales noi, cele care aspiram la mai mult, de ce sa aruncam cu pietre? Toti plecam la un moment dat de jos..


10. Cat de mult timp iti ia conceperea unei postari?
Depinde de ce tip de postare pregatesc... variaza de la 40 minute pana la 4-5 ore.


11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
Sunt multe persoane, dar cu Andreea Vasilache, de la Destiny of a Star pastrez legatura si ne-am cunoscut si personal, desi ea este din Suceava, iar eu din Rm. Valcea. La fel si cu Blonde Kitten, de care imi e foarte dor si drag. Ar mai fi si Adyna, Macnetize, Suzana & Aetana, dar sa stiti ca eu va consider pe toate prietenele mele.


12. De unde iti vin ideile ptr o postare?
Depinde .. Uneori am postari prestabilite si pentru o saptamana, iar alteori(mai ales in ultima perioada) am numai postari spontane, plecate tot de la idei spontane.

 13. Arunca 'iepurele' in ograda vecinului!
(Ahaha.. Titlul initial era 'Tag someone' .. Anca scrisese 'Arunca gaina in ograda vecinului!', iar eu am adaptat.)

Destiny of a Star
Blonde Kitten
Adyna's
Macnetize
Classy and Pink
Crazy Stuff

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu