NOTD, Review & Swatches - Farmasi No. 74

duminică, 22 aprilie 2012
Hello my pretty girls,

   Pasiunea mea pentru ojele Farmasi (mai nou si pentru cele de la Flormal) a revenit si acum ca a venit primavara, mai mult ca niciodata am pofta de viata, imi place sa port pe unghii fel si fel de nuante, sa ma iau la intrecere cu nuantele colorate ale naturii.

  Astazi port pe unghii oja de la Farmasi, numarul 74 si care este un mov cu particule de sclipici ( humh, astazi parca toate obsesiile mele sunt intr-o postare: Farmasi, nuante tari, sclipici).

  Ca si celelalte oje Farmasi pe care le detin si aceasta este rezistenta si are un finish frumos si opac, dupa 2 straturi aplicate.


Ce mai purtati voi pe unghii, primavara aceasta?

Apropos, o sa urmeze o postare (de genul) cu o preferinta a mea in materie de tendinde si sunt curioasa .. Voi preferati pastelurile sau culorile tare in sezonul acesta?

 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu