⋆✿ Giveawayuri varatice ✿⋆

sâmbătă, 11 iunie 2011
  Asa cum v-am obisnuit in fiecare luna , va voi prezenta aici giveawayurile ce se desfasoara in blogosfera.Voi adauga aceasta pagina si in lista de sub header, ca sa o puteti accesa mai usor !

SuperficialBeauty organizeaza un giveaway sponorizat de Sigma la care puteti participa pana in iulie.Good luck !








 ✿ Focoasa Iulia C, impreuna cu FarduriColorate.ro sarbatoresc atingerea pragului de 400+ followeri pe al Iuliei blog.Check it out!









✿ Pun pariu ca va place draguta bufnita din imagine, iar daca doriti sa o castigati puteti sa participati la acest giveaway pana pe 30 iunie.Bafta!!








Beautiful Women ne ofera spre castig o pensula Sigma E25 Blending.Mi-o doresc mult, asa ca nu am cum sa nu particip ! 








 


  Glossy Girl ne bucura cu un giveaway la care putem castiga pensula de blending de la Make-up Shop ! Pana pe 4 iulie va puteti inscrie aici.





✿ Ta da dammmm .... Giveaway time by Gya ! Paletuta asta arata superb, mi-o doresc tare mult, poate am noroc ! Incercati-va si voi norocul pana pe 31.07 ! 








  ✿ Minunata pensula Kabuki - Miss Taylor de la Sigma o puteti castiga prin intermediul Deia's little beauty spot ! Bafta tuturor !!  







  

Mirela Neculai impreuna cu Sigma Beauty ne da super sansa de a castiga premiul din imaginea alaturata !  Premiul este travel-kit si contine 7 pensule esentiale. Cititi aici mai multe detalii.








  ✿ Kory Nails ne da ocazia sa castigam 6 oje Flormar minunate !!! Multumim Korrryyy ! Eu nu am stand Flormar in oras si acesta e o ocazie minunata pentru mine ! Puteti sa participati aici , pana pe 9 iulie ! Good luck !






 ✿ Pe blogul Hainute Sic puteti castiga premiile din imagine, daca va inscrieti aici pana pe 4 iulie ! Hurry up ! !









 ✿ Va place sa cititi ? Atunci, inscrieti-va aici pana pe 1 august si puteti castiga carti oferite editura Leda !









 ✿ Ana Make-up ne-a pregatit o surpriza si pune la bataie doua paletute superbe ! Aveti timp sa va inscrieti pana  duminica, 10.07.2011 la ora 23:59 ! Bafta va doresc si voua, dar mai mult mie :D :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu